2014年1月14日 星期二

好朋友

峻峻常跟我說,班上最好的朋友是天天(圖中)和均鴻
我有時會諗,小朋友真係知咩係朋友嘛?
直至剛過去既旅行,我看得出他們真係好好朋友

午餐時候,大家一人一份,
也要你給我一條腸仔,我給你一塊牛扒。

食食下,天天幫峻峻撥頭髮,還說頭髮太長會篤倒眼睛架
於是,天天一邊吃,一邊幫峻峻撥頭髮。

食食下,峻峻問天天,你鐘意均鴻多啲定我呀?
我話,你問埋啲咁尷尬問題架?
但天天想也不用想,就甜甜的回應,我鐘意峻峻多啲 :)

天天媽咪買左份爆谷比佢,峻峻走埋去,企喺天天前面,
一粒字也不用說,天天拎起一粒爆谷溫柔地放進峻峻口裏

他們只有三歲,但他們的友誼是最純真,
不曾過濾,也不曾污染過。
朋友就是,我沒有作過一句聲,你也會明白我心裏面所想
朋友就是,任何時間也會給你肯定
朋友就是,自己忙著吃,也不忘給你關心

謝謝天天

沒有留言:

張貼留言