2014年2月25日 星期二

春天的森林

記得峻峻n 班0個時, 番左學冇幾耐, 就收倒通告要做燈籠....
今年k1, 過左中秋, 過左聖誕, 過埋新年, 都冇收倒通告...
諗住今年真係飲得杯落ar.... 因為每一次做依d 野, 我都好覺得好頭痛..
最頭痛係每次都要加埋"親子" & "環保" 元素.....
我見過人地d 作品, 真係好靚好靚... 靚到簡直係父母之間0既鬥爭,
唔似係幼稚園0既比賽....

我好希望... 每一次峻峻都真係可以一齊參與ga~~
亦都希望每一次都不失一點童真....
自問自己手藝真係完成唔倒好靚0既作品......
同峻峻一齊做完, 我問峻峻你鐘唔鐘意我地個吊飾ar?
峻峻一句喜歡, 就交了... hahah~~~

這個我們一起做0既作品, 命名為"春天的森林"...
出年再努力ar hahah!!

1 則留言: