2014年6月20日 星期五

在天堂的公公

<臨訓前對話@三歲九個月)
峻峻:你爸爸係邊個呀?
Mama: um..即係公公lor
峻峻:公公?我未見過公公wor
Mama: 公公上左天堂,同天父一齊住喇
峻峻:點解公公要上天堂呀
Mama: 因為死左,死左上天堂
峻峻:佢比邊個打呀?
Mama: 冇比人打,公公病,唔舒服呀
峻峻:咁婆婆冇左公公係咪好慘
Mama: 係呀,咁你錫佢多啲拉
Mama: 咁mama慘唔慘?
峻峻:唔慘
Mama: 但mama冇左爸爸wor
峻峻:咁你有婆婆同肥e照顧你嘛
Mama: 咁你會唔會照顧我?
峻峻: 我唔係照呀,係錫呀!

其實mama從來冇諗過,可以同未夠4歲既你咁樣傾計,一直以黎,你就好似上帝賜給我既小天使,謝謝你總會在我難過的時候好像天使一樣保護我,謝謝你總好像公公以前一樣咁錫我,你們永遠都是我生命最重要既男人 

4 則留言:

  1. 聽見小情人咁講野, 冧晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我直頭講講下, 我話唔講喇, 我驚我會喊.. HA

      刪除
  2. 對話真係好感動, 峻峻好錫mama呀!

    回覆刪除