2015年2月16日 星期一

情人節同日日去科學館

2月14日情人節... 我地0既第一個節目竟然係同日日去科學館...
而baba 就去學校0既家長日.. hahah
其實, 峻峻出世之後, 情人節都變得沒有什麼特別...
只要你快樂, 也就等於我的情人節快樂~~~~

能約相約好朋友出去玩, 就是最大的快樂喇~~~ 

科學館.. 真係好好玩... 由小朋友到大人都0岩玩..
裏面太多野玩, 總係唔會玩得晒ga~~~
而家同小朋友去, 又係另一種體會同感受~~
還聽說, 小朋友去多d 科學館.. 真係會叻d ga~~~~

我覺得男仔會更加特別有學趣tim~~~
睇下唔同0既鏡片係燈光下會變成點....

唔同0既布, 0係放大鏡下.. 又會睇倒d 咩呢??

我要再望清楚d 先得... 

佢地2個真係好投入ga~~~

白mama 一直覺得實地學習, 比書本睇 文字好更加多~~~

睇下唔同0既木, 會得出點樣唔同0既聲音先...

依d 都會發出唔同聲音ga~~

矽油流落黎又要幾耐呢??

去第2層睇下先~~~


男仔都係愛賽車~~~
白生第一次玩... 輸了...
不服輸之後哭....
都好... 比你練習下... 要面對失敗~~~

look ar~~~~

上兒童天地...再look~~~


依到其實比較0岩小朋友玩ga~~~


"恐龍"就係佢地成為好朋友0既其中一個原因~~~
2個超級恐龍fans!!!!

之後又落番下層, 玩鏡子世界...
玩依個.. 佢地係最開心0既...
因為... 可以變肥~~~ 變矮.....

變 多~~~~

又可以變做一圍~~~

農夫要將一袋玉米, 一隻雞, 同一隻狼帶過對面河...
每一次... 農夫只可以帶是但一樣上船~~
但係... 如果得番雞同狼0係到.. 狼就會食左雞..
如果得番雞同一袋玉米0係到, 雞就會食左袋玉米....
咁.. 農夫點樣先可以帶晒佢地到對面河呢??!!

將4個t 放晒平面地放晒入個框到...
依到d 遊戲... mama 都有好多唔明白...
好想再去研究下ar hahah

依個... 遊戲係關於電池電源...
峻峻好鐘意玩, mama 都好鐘意...

我地由點幾玩到差唔多六點...
仲有好多都未玩.. 2個小朋友都唔捨得走..
但係.. 我地都係要分別喇~~~~
唯有下次再黎玩過ar~~~~


2 則留言: