2015年7月6日 星期一

BOM EE B DAY@agnes b. LE PAIN GRILLE

今日BOM EE生日..
因為DEBBIE EE & BOM EE 就番我地, 所以黎左又一城搵我地...
但又一城D 食店大部份都要WALK IN 的...
最後, 我地揀左人少少0既AGNES B~~



我同峻峻3點鐘去拎位先, 唔駛等就入得喇~~~

因為依到0係係boutique 裏面, 可能就唔太多人...

bom ee & debbie ee 未黎之前, 得我同峻峻..
mama 就周圍望下, 當我望一望出面agnes b boutqiue 0既時候..
峻峻話: 等陣食完野陪你睇衫好唔好???

0個個時候, 我真係有d 毛管棟...
因為.. 我覺得你.. 真係好似我男朋友多過似我個仔ar...
峻峻... mama 好多謝你咁錫我...

其實mama 第一次食agnes b le pain grille..
之前有食過d cake, 同afternoon tea.. 但印象好似麻麻ga..
所以.. 今日本身都唔抱太大期望...

但竟然, 今次又幾好味wor~~~

依個沙律都唔錯ar~~~

依個漢堡包都好好味ar.. 點解要叫佢呢, 
因為峻峻想食薯條... ha...
但我地都覺得好好味..
本身想叫cake ga.. 但我地3個+峻峻, 食完依d 都好飽喇~~~

今次我叫左依個marco polo 花果茶, 但.. 感覺比較普通~~


峻峻幫我地影0既合照, 十張都係影成咁0既...

所以.. 最後都係叫番人幫我地影, hahah




沒有留言:

張貼留言