2016年6月29日 星期三

幸運兒@小一自行

 
一直以黎都覺得自己不是幸運兒.. 沒有抽獎運..
很記得自己小學都是派得唔好的...
所以, 我先好努力為峻峻報多幾間學校INTERVIEW..
目的, 只是唔想入倒寶校...
 
自行交FORM 是BABA 負責去學校交的..
我為免自己過份緊張.. 我都冇問過BABA 拎過張FORM 再睇..
只是BABA 不停的問, 自行幾號AR??
UM... 大約隔2-3天就問一次..
但.. 每次都不會記上心.....=.=...
而我就比佢攪到更加緊張...
 
自行放榜是星期一...
還記得對上一個星期六我己經開始發放榜的夢...
做了一晚的放榜夢, 可惜也夢不到結果...
 
幾經多少天的煎熬, 終於等到自行放榜的一個9點正早上..
原來有D 學校己經很早有結果..
開始見倒FB 上不停有人報喜了...
 
這個時候, BABA 0係公司WHATSAPP問我點CHECK??
我話, 你拎番張單.. 左上有個NUMBER...
BABA: 我搵唔倒張單WOR, 0係邊AR??
MAMA: 應該0係你個袋, 你上次交FORM 後, 冇拎過出黎..
BABA: 冇AR...
MAMA: 咁......
BABA: 可能0係屋企. .
MAMA: 咁你等陣LUNCH 番去睇下LA...
最後, BABA 番左屋企, 但係都搵唔倒.........
0個時, 開始心裏有點不妙...
其實... 我印象冇0係屋企見過的..
我問BABA: 會唔會放左公司?
BABA: 冇AR...
MAMA: 你搵多次你個袋丫..
BABA: 搵左好多次, 冇AR...
正打算放棄, 待放工番屋企再搵時...
BABA WHATSAPP 左個NUMBER 比我...
加一句: "你0岩, 真係0係袋"..
MAMA...........=.=.................................!!!
 
不過依個時間都唔得閒同佢冷笑..
好快咁上番學校網CHECK LA...
唔知點解我心裏面0既NUMBER 係有3有9咁0既,
我好快咁掃一掃.. 好快咁同BABA 講左句.. 冇AR...
 
再望多次BABA 個NUMBER...
再由左上望到右下, 終於最後一個.... 中喇...
 
中六合彩這個心情, 到今天仍然在心裏興奮...
 
這麼幾個月, 面試的失敗, 開始感到傍偟無助的時候..
 
我坦承的跟天父說, 我知道我應該放鬆, 但我還是會緊張...
我知道你總會安排最好的給峻峻, 但我還是會擔憂...
我知道一天的難處一天的當就好了, 但我還是為未來有一點點擔心..
謝謝天父0既應允和體恤.. , 謝謝天父0既大愛...
峻峻曾經說過好想讀基督教的小學, 而你總是每一次都給他應允...
 
剛前2天的崇拜, 牧師說幸運兒,
我地好多時都認定自己不是幸運兒, 有邊個會知, 有邊個會決定你唔係呢??
感謝天父, 讓我再一次當上幸運兒 :)

 
 
 這所學校不是什麼特別名校..
但我們都感到很滿足了...
峻峻知道有學校收都感到很開心,
謝謝曾經陪我緊張過, 加油過的好朋友..
我們可以安心過聖誕, 過新年,
安安心心等待明年, 好好的迎接小一 : )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 則留言:

  1. 我都冇乜抽獎運,宜家開始要儲啲運氣,下年到我都啦 @@
    其實係咪名校唔緊要,最緊要適合小朋友,相信媽咪已經為峻峻揀左最好 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係AR, 你講得好0岩, 適合自己小朋友先係最重要, 只要佢地開心,讀書就自然事半功倍架喇, 希望下年自行你0既小朋友都派倒一間合適佢0既學校 : )

      刪除