2014年4月22日 星期二

BARNEY SHOW~~~

由白BB 出世冇幾耐, 就開始被MAMA 用BARNEY 塗毒...
好多人問, 點解D 小朋友會咁鐘意BARNEY...
我諗其實係父母有關....
BARNEY 好多唔同0既歌, 會講好多唔同0既野...
E.G., 動物, 交通, 語言, 形狀...
同埋D歌會好吸引小朋友...
所以, BARNEY 其實真係ALVIN 小時候一個好愛0既卡通...


BARNEY 其實年年都開SHOW..
但因為價錢都唔平..
小朋友幾歲都好, 都係一個位計....
所以, 之前都忍住唔買飛....

今年, ALVIN 3歳半喇...
我覺得佢可以投入倒, 會知道佢會好開心....
所以, 今次就禁唔倒自己買飛...

基於好多歌都係由細聽到大...
所以ALVIN 一直處於興奮狀態...
一直跟住唱, 跟住跳舞....

今次主題係BARNEY BIRTHDAY...
仲一齊唱生日歌比BARNEY 聽TIM~~~

我地同朋友一齊入, 朋友入場買左兩隻公仔...
原來要成300 蚊一隻, 好貴AR...
好彩, 峻峻有英國表E, 以前都係睇開BARNEY...
有2隻收藏得好好0既BARNEY 同BABY BOB 送左比ALVIN...
如果唔係, 300 蚊一隻, 我應該都唔捨得買...

今次... ALVIN 由頭HIGH 到尾...
佢話好好睇WOR...
聽倒你依句, 又會覺得, 貴都係值得GA...!!!

2 則留言:

  1. 作為媽媽,見到小朋友開心,就會覺得貴一貴都值 :)
    300 蚊一隻BARNEY公仔,真係貴得好緊要喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係WOR, 300 蚊一隻BARNEY... 我都未捨得... ~~~

      刪除