2014年4月2日 星期三

傻瓜alvin 日記@04/02/2014

尋晚, 峻峻, 係咁攪我件衫..
MAMA: 咩事AR 你...
峻峻: 我想入番你0個肚到AR (我懷疑依排佢見太多大肚EE=.= )
MAMA: 你咁大舊點入..??
峻峻: 我想你生多我一次AR......
MAMA: 點解你想我生多你一次AR?
峻峻: 點解我唔見倒你生我嘛
MAMA: 唔係唔見倒, 你係唔記得者....=.=


從來都冇諗過峻峻會希望感受0係媽媽肚裏面0既感覺...
我會諗... 佢可能只係想知道住0係個肚裏面, 會係點... HAHA
你也許唔會記得..
但媽媽記得就好了, 我永遠都會記得, 你一從媽媽肚裏走出來... 姑娘將你放在我懷裏..
你眼仔碌碌第一次望住這個世界0既模樣.... 媽媽永遠都會記得~~~

1 則留言: