2014年3月27日 星期四

第一次自己訓

03/27/2014
今日學校有份功課,話要跟住圖裏面咁做,做左就可以吸印,就係健康既小朋友,例如要做運動,例如要食魚,有一福圖係畫左個小朋友訓覺,我就同峻峻講,e, 老師話要自己訓wor, 峻峻:但我驚有怪獸wor, 我話,咁點算呀,咁你咪冇得吸印?峻峻:咁我今晚自己訓拉
到左夜晚,我都唔記得左件事,峻峻話,係wor, 我要自己訓wor, 咁我就同佢講左一個故事,就早抖喇
我知道有好多小朋友一早已經可以自己訓,一直以黎,我都冇迫峻峻,因為曾幾何時我都係好驚怪獸,我覺得總有一天,佢都會學懂獨立
到今日,快將三歲七個月,峻峻第一次自己訓,我仲喺隔離房等梗佢會唔會行番過黎,然後我會同佢講一句,咁下次先自己訓拉?到最後,佢真係訓著左,原來係我比較唔習慣,唔習慣訓覺時候沒有峻峻喺身邊><
心裏面還有一種很不捨感覺,原來我小寶貝又好似長大了多一點

原來..小朋友要學習獨立0既同時, 當媽媽的也要學習放手....

4 則留言:

  1. 要學放手,真係唔容易,但見到仔仔慢慢成長真係好開心!加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. YES... 我會好好珍惜佢而家仲會牽住我0既時間 : )

      刪除
  2. 我都唔想apple同我分房睡呢。。。畢竟佢長大后真的會離我而去...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係AR, 反而佢冇咩野, 係我自己訓唔著=.=

      刪除