2014年3月26日 星期三

峻峻也耕田



之前, 都好想帶峻峻耕下田...
但一係就好遠, 時間又難安排, 最後都依樣野放左一邊..
點知, 屋苑0係2月0既時候, 有廿塊田FOR 居民抽簽,
抽中左, 就可以擁有一塊田玩半年...
因為近... 同唔貴, 所以我地隊左FORM 去抽簽,
好好彩, 又抽中...
BABA 話實抽中LA, 都冇人抽....
我話... 咩AR, 好多人抽GA=.=!!!



峻峻第一次落田, 相當興奮~~~
咁0岩佢學校最近種綠豆,
每日都要觀察生長情況....
所以, 對佢黎講, 都好親切, 好好玩~~~



攪攪陣一陣之後, 峻話好攰AR~~
你終於知道農夫辛勞, 希望你唔好再食剩D 飯喇~~~


我地而家每日放學, 番屋企放低書包,
就會落去淋水喇....
好希望峻峻除左書本以外0既知識..
都可以認識倒大自然......



 佢成日都話要自己淋水, 結果一下將一壼水, 倒晒落同一個位置..
我諗... 依塊田0既種子, 真係要比其他田0既種子, 要更強0既生命力....=.=


雖然未有成果, 但係見倒種子標左葉出黎,
己經有一種喜悅~~~






3 則留言:

  1. 哇~好好喎你屋苑! 我真係覺得小朋友們要接觸多D 大自然事物會好D 呢 ^^

    回覆刪除
  2. 峻峻好叻仔哦!而家好多屋苑都有得租田,好方便!

    回覆刪除