2014年5月30日 星期五

大澳門郊野公園

有一日, 收到教會朋友打黎問, 話教會有旅行AR, 你去唔去AR?
我問, 去邊到旅行AR?
佢話, 大澳門..
我初初都聽得唔清楚, 以為去大澳, 都諗住幾好WOR...
但最後先知原來係大澳門, 依個地方我都冇去過...
但佢地話可以放風箏, 依個0岩晒爸爸..
所以, 我地都參加左~~~

今日, 好似學校旅行咁, 好期待..
其實依篇BLOG 己經係5月1 號HAHA..
我足足遲左1個月打上黎=.=
還記得0個幾日, 日日都落雨, 天文台己經講定0個日有雨....
一起身, 冇陽光, 但總算冇雨, 照去左集合...
點知上到車.... 就開始落...
BABA 話: 都話會落雨架LA...
我沒有回應, 我信上帝會看守我們的~~

一落車, 仲有幾滴雨, 本身都擔心的, 擔心萬一落起雨..
要抱峻峻去邊到走呢..
不過, 原來上帝真係好看顧我地..
依一日, 之後冇一滴雨之餘, 仲出奇地有了陽光~~


百厭仔0係陽光之下玩得勁開心~~~



之前我地買大隻風箏, 因為BABA 諗住可以佐敦谷公園放,
但原來0個到唔得, 咁一直都收埋左,
今日終於可以大派用場LU YEAH


今日一班人一齊唱詩歌, 放風箏, 野餐, SON跑...
5月1日上到山頂, 離開人群, 感覺真係好舒服..


今日教會仲有2個比賽, 一個畫風爭, 我地冇畫到..
仲有一個美食比賽, 我地只係煮左D 好冇味0既雞翼..
最後, 佢地分豬肉地, 分左份獎品比峻峻...
真心好感謝你們這樣愛我們~~~


峻峻跑完比人鬧, 0個時好嬲, 依家望倒覺得你唔開心樣好得意HAHA..
阿媽真變態




好開心玩完一日, 大自然真美好, YEAH



2 則留言:

  1. 豬肉獎都好正,睇到真係好感恩的一天

    回覆刪除
    回覆
    1. 上帝0既神蹟真係一次又一次咁顯現...

      刪除