2014年5月9日 星期五

小情人是這樣的


有日, BABA 湊左峻峻去學野la..
我隨後趕到, 咁學野0個到呢, 要著襪先可以入得0既..
點知0個日唔記得帶襪, 就0係樓下間boutique 買左對襪..
上到去, 同BABA一齊等峻峻落堂..
期間, 我冇同過BABA 講, 我買左對新襪..
因為如果BABA 知道佢就會話SIDE 錢, 話出面等就得LA..
咁0個半個鐘... 我都好順利咁掩過BABA 0既雙目...
或者BABA 冇留意過我對腳, 又或者BABA 根本就唔知我有咩襪...

一直都以為暪天過海0既時候..
峻峻落堂了, 一出黎... 佢就對住我話... "E....... 你著左新襪0既???"

小情人就是這樣是, 連你多一對, 少一對"襪".. 也會瞭如指掌!!



今朝起身, 番工搵衫0既時候... 峻峻都起左身, 佢趴起床到望住我...
我拎起條白色裙, 峻峻話"WA... 依條裙好靚AR..."
MAMA: 真係咩? (0個一刻都好開心, 終於搵衫, 有個男生會比意見, 同會讚美)
我放低, 再拎起件黃色衫, 峻峻話"WA.... 依件都好靚WOR"

小情人就是這樣, 你所選擇的, 都會給你讚美....  !!



有日, 趕住出門口, 同峻峻趕趕著好衫之後..
MAMA: 你攪掂未AR????
峻峻: 攪掂喇...
(然後我諗梗點樣開口, 佢會同我快D 去多個廁所呢, 因為佢次次都話唔駛, 但其實出到去就會急, 所以我每次都要諗方法叫臨出門口去多次)
正當我想開口0既時候.................
峻峻: 我唔去廁所AR............


=.=.........................................
MAMA: 點解你會知我想講咩0既?
峻峻: 因為我見個口郁嘛.


=.=.....................................


小情人就是這樣, 你未開口... 己經知道你想講咩............!!


8 則留言:

  1. 好一個小情人﹗好窩心既默契~~^^

    回覆刪除
    回覆
    1. HEHE,... 佢算係同我最有默契0既人AR... ~~

      刪除
  2. 峻峻真你你一等一情人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日都好想時光倒流用第2個身份重遇佢... HAHAHAH

      刪除
  3. 情人都無呢個小情人咁正喎! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得一D 都冇錯... HAHAH!!! 中POINT~~~

      刪除
  4. 幾時都話alvin哥哥係個sweet boy~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望有一日KYLIE都會感受倒ALVIN 哥哥0既SWEET HA~

      刪除