2015年9月6日 星期日

ALVIN B DAY DINNER@DAZZLING CAFE

[09.01.2015]
係峻峻0既正日生日, 
其實我一早諗好左同佢去食依個薯蛋頭GA...
諗住有公仔, 野食又得意, 佢一定會好開心, 
點知峻峻話想食DAZZLING..
事緣之前有一次我同佢同姨姨諗住食, 但7點去到截左龍, 冇得食..
原來佢一直都耿耿於懷..
估唔到, 峻峻對食真係有一番執著..
更加估唔到係, 薯蛋頭都不敵DAZZLING...
 
OPENRICE LINK FOR YOUR REF.

見峻峻今次咁堅持, 又係生日飯, 我同BABA 今次都話要早D 去搵位..
其實BABA 一早到左, 但佢地話要等齊人先可以入....
但可能今日係星期一, 6:45 到, 唔駛排隊就可以直入, 限時為90分鐘~~~

依個MAMA 上次同KIKI EE 食過, 明太子意粉, 
MAMA 覺得好好味, 所以推介比BABA 同峻峻..
HEHE, 佢地都話好好味AR

依個雜箘定雜菇意粉... MAMA 唔食菇箘的..
但BABA 和峻峻又話好味WOR.. HA

要峻峻食多D 野, 方法就係帶多D 佢食好味道0既野, HAHA

我覺得.. 依到有一個缺點...
無論你叫幾多野食... 佢都要指定每人一杯野飲..
仲要杯杯幾十...,
佢初初話峻峻都要ORDER 一杯架..
但我地真係揀唔落..
佢話, 咁小朋友可以唔駛....

再註明一下, 峻峻"食好野"定義先..
就係一個地方有主食, 同埋有好味0既甜品..
我諗依個甜品就係DAZZLING 大勝薯蛋頭0既主要因素喇~~

 
好味.. 好脆... 我地2大1細, 2個意粉+依個甜品, 真心非常飽.. HA


正日生日... 食完個DINNER就陪峻峻行下玩具反斗城LA..
係AR, 佢好鐘意行反斗城架..
每次唔駛買野, 將反斗城每一樣鐘意0既玩具模一模佢就好滿足架喇..

其實實不相瞞, 我同BABA 好似冇咩送過生日禮物比峻峻架.. HA
因為每一年, 佢都有好多生日禮物, 所以我地真係可以慳番..
但見0岩0岩姨姨比左張40 蚊COUPON 我, 就比佢揀份平平地0既禮物LA..
對MAMA 黎講, 又係依D 核突野.. HAHAH
峻峻今次揀左奧創.... 扣左40蚊COUPON, 盛惠$89.9..
 
HAPPY BIRTHDAY TO MY LOVELY ALVIN.. HEHEH

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢嬲我地2個自己去, 冇帶佢去AR, HAHA

      刪除
  2. 峻峻識自己揀食咩,好叻仔呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢自己揀0個D, 佢會識多D GA.. HAHA...
      不過佢而家真係對食有一番執著=.=

      刪除