2015年9月17日 星期四

峻峻的生日@DISCOVERYLAND 愉景灣

今年峻峻0既生日節目就係去DISCOVERYLAND,
峻峻話想SIR 長滑梯, 於是0係你生日裏面,
我地搭車又搭船, 又搭車, 闖入愉景灣0既DISCOVERYLAND
 
峻峻好鐘意坐船架... 所以今次我地都係揀坐船入愉景灣..
半個鐘一班, 大半個鐘倒都到喇....
 
YEAH, 到喇, 其實我同BABA 都係第一次黎架咋...
 
好鐘意依個地方, 好有外國FEEL~~
 
D雀仔都唔驚人架...
 
0係碼頭0個邊DULL 左個圈, 都搵唔倒DISCOVERYLAND 0既影...
就問下人LA... 原來唔0係依邊, 要轉架巴士架...去愉景北0個邊
不過都係幾蚊, 十分鐘倒就到了..
估唔到愉景灣係咁大....
 
去到愉景北, 差唔多一點鐘...
搵倒DISCOVERYLAND LA...
點知... 有職員0係門口登記, 有人排隊..
先知... 裏面爆晒...
要排WAITING.... 依個係我從來都冇估計到架....
 
我地排WAITING 第6...
所以.. 就周圍行下影下相...
 
峻峻話肚餓, 就坐0係樓梯到望住個海食少少野, 幾有風味... HA
不過食食下, D 雀仔飛晒埋黎.....
 
食少少野, 玩左陣.. AROUND 半個鐘倒就有人打黎就可以入去LU~~
 
入得喇... HAPPY!!!!!
 
終於見倒傳說中0既長長長滑梯喇....
 
原來依個滑梯都要睇高度架, 好彩峻峻都夠高,
不過左面個點洞滑梯佢就唔夠高喇..
BABA同峻峻話個長滑梯唔係好滑, 有少少拙...
我估黑洞會刺激好多, 因為D 人0係SIR 到呀晒... HAHHA

峻峻SIR 左2次後, 就衝左去依到玩迷官, 佢最鐘意架喇..
NON STOP 跑跑跑..
無目的地跑, 已足夠好開心....

好闊0既滑梯AR...


 
其實依到仲有其他野玩GA, 但我地帶住峻峻...
就冇咩玩其他野, 因為峻峻就係係依到跑跑跑已經夠....
 
依個位FOR6歲以下0既.. 不過峻峻玩左陣就走LU`
 
 
 
 
依到有小型GOLF 場...
 
有7, 8 條道比小朋友玩...
 
 
條條都唔同難度0既, 但峻峻都係亂玩0既...
 
 
再入去喇...
 
TODAY IS MY COOL~~
 
玩到傻AR~~
 
 依個地板有D 投射GAME.. D 小朋友就堆埋一齊玩..
好似落D 咁... HAHA竹
 
小朋友好得意, 一齊玩, 一齊坐低...
 
 玩完個踩地板, 峻峻行左入去, 竟然見倒D 大哥哥姐姐玩AIR HOCKEY..
其實平時我地都有同佢冒險樂園玩GA..
 
 
但原來佢見倒哥哥姐姐0係到對戰, 佢又好想加入...
好彩D 哥哥姐姐雖然有叫佢做BABAY, 但都比佢加入...
原來小朋友同番小朋友玩真係開心D....
 
 
一舖又一舖.. 好勝仔玩到唔願走...
 
 

 
今日NON STOP 地玩足幾個鐘,
一出到黎峻峻就肚餓, 買左塊大PIZZA 又同D 雀仔一齊食..
食飽飽上左巴士出番碼頭, 唔駛幾分鐘就訓著LU...

 我地又要坐船出番去喇..今個生日冇特別慶祝,
但希望我0既小寶貝覺得快樂....

 

 

 

 

 

 


  

 

 

 

 

 

 

4 則留言:

  1. 估唔到會多人到排waiting喎﹗其實闊條滑梯係刺激過長滑梯㗎﹗我上次sir闊條滑梯都驚驚地,感覺好直咁﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都冇諗過LOR=.=.. 我係9/3 0個日紅日去架, 好彩都好快比我地入咋, 如果唔係我山長水遠走入去都唔知做咩=.=...., 係AR.. 長滑梯峻峻都覺得唔刺激, 因為我係咁叫佢玩, 佢先玩下咋..

      刪除