2015年10月6日 星期二

飛機上的冬蔭功湯~~~


峻峻最近成日都話, 22 歲要楂飛機.. 
要和我在飛機上拍拖, 要親自載著我和爸爸周圍去...
然後, 佢又會幻想飛機上.. 
要有足球場.. 籃球場... 
要有花.. 要有草..
要有按摩..
要有好味的食物....
要有功課....
其實佢仲講左好多.. 好多....

峻峻知我嗜辣... 佢話要飛機上加辣0既湯比我..
還說是我最喜歡的冬蔭功......
其實每一次.. 我喝冬蔭功, 峻峻都會在身邊邊, 掩著鼻... 不停講"好嗅.. 好嗅.."
但媽媽真係好感動..
因為你幻想0既飛機, 都會載著媽媽喜愛的.. 蹤使是你不喜歡....

沒有留言:

張貼留言