2015年10月21日 星期三

峻峻的第一次行山@金山家樂徑

之前我地一直都PLAN去行山,
但行山對我地黎講需要0既動力係好大...
BABA成日驚峻峻行行下唔肯行..所以佢都唔係好敢帶我也去..
 
終於今日重陽節...
我地終於實行我地0既第一次行山之旅喇..
今次我地決定行金山家樂徑...
係因為... 峻峻話要睇馬騮....

其實白MAMA 都係第一次行依條家樂徑..
因為...其實我係驚馬騮的..
為左個仔, 又出動了MAMA 的"第一次"...
我同峻峻今次都係近距離接觸馬騮呢...

峻峻十分開心AR..
其實MAMA 都好開心, 希望可以離開電子產品,
帶你到大自然呼吸新鮮0既空氣..
帶你到大自然認識一D你永遠0係書本感受唔倒0既野...

今次0既豁出去, 唔單止對峻峻係一大收獲..
我地都見倒好靚好靚0既景色...

當你好辛苦咁一直行, 發現一個咁靚0既景色,
你會覺得... 很值得...


我地出發喇.....

其實依條家徑係一粒星架...
唔難行, 我地浴路見倒好多細過峻0既小朋友都可以行..
推介比想帶小朋友行山0既你地~~~

浴路一直有溪澗...

好靚0既水塘....

 
一直行, 會發現D 路仔可以落湖邊...
小朋友可以拎住支樹技攪下攪下已經好開心喇...

就好似峻峻咁..HAHA


 冇諗過行山, 都會見倒你咁燦爛0既笑容AR...

0係溪澗掂下水....
峻峻話..好清涼...

佢搵D樹葉放0係溪澗一邊,
再0係另一邊睇住塊樹葉往下流...

好清...AR...

行一段路, 又可以攪下水...

 
到左依到... 忍唔住要除左對鞋, 感受下...好舒服呢....

峻峻問..點解下面都有雲..
太靚了...

 
依條徑除左易行, D景色真係好靚...

今日唔太熱, 行行下仲有少少風...



依到有幾條徑... 我地圍繞個細塘行左一圈, 大約1800M..
就黎到終於點..
到左終點, BABA 望一望個地圖, 話原來上面仲有第2個塘, 第2條路...
峻峻話要行埋去...

所以... 我地又出發LU...YEAH...

原來依邊都好靚架....
 
 行番落少少...又見倒馬騮....


 
峻峻話要行入去同馬騮影...


峻峻0既第2個決定.. 又令到我地見倒再靚0既風景喇...

 
 
 初初都驚峻峻會攰, 但佢越行越精神..
仲話好好玩, 好開心....
仲話行山好玩過去公園WOR...


MAMA 都覺得你今次能夠靠自已對腳完成成個行山之旅..都好叻仔AR...

我地決定下一次挑戰2粒星..YEAH...

沒有留言:

張貼留言