2016年11月10日 星期四

跟著BABA去泰國@第二天Centara Grand Mirage Beach Resort

 
 第二日0係villa 食過早餐, 我地就出發去第二日0既酒店..
導遊baba 話第二日行程非常豐富..
就係全日都係0係依間酒店到過~~~ : )
 
 0係plan行程0個時, baba 已經非常推介依間酒店..
佢話裏面足夠峻峻遊成日水..
黎到之後, 又真係覺得佢冇介紹錯wor~ 
 
 
 
唔單止外觀靚, 裏面都好舒服~~ 

峻峻表示佢都好滿意ar~~
 
訓完裏面訓出面~~
 
露台望出去0既景.. 實在太靚~~~


過左陣, 我地就落去視察下環境~~

真係好大~~

有漂流, 有好幾個泳池, 有超長sir 滑梯, 仲有d會濕身0既玩樂設施..
不過我地冇防水相機, 所以影唔倒~~
 
 
行左陣, 峻峻已經話要游水喇, 所以我地上房拎泳衣..
 
一邊望住峻游水, 一邊嘆住野飲, 而家諗起都覺得非常回味ar

導遊baba 講過, 第二日0既行程全日都係0係酒店裏面過..
所以.. 晚餐都不例外...
 
baba 揀左餐應裏面一間叫flames 0既酒店..
依個包送架.. 如果早知道, 我地可以叫少d 野, waka

依到d service 好好, 個個侍應都好nice~

峻峻的兒童餐... :)

我同baba 0既drinks

依個洋蔥湯, 唔記得幾多種洋蔥做成, 只記得.. 好好味..
利申: 白mama 好鐘意飲湯0既

依到d 食物精緻, 好味+唔貴ga!!

生蠔都新鮮過人

我地坐依個位, 望倒天上0既月亮..
加上旅行時間, 離開煩囂, 總覺得特別快樂~~

個ribs 唔駛$50~~
我記得baba dl 左當地0既apps,
出示比佢地睇, d 食物又再平d~~

其實食到好好好飽..
不過, 都要杯雪糕作總結~~
綠茶峻當然綠茶味la~~

第三天早上, 我地食過早餐, 打2舖機...
 
然後準備我地第三天行程...
ZOOOOOOOOOOOOO
好期待AR!!!

沒有留言:

張貼留言