2016年11月8日 星期二

跟著BABA去泰國@SEA TWO POOL VILLA

第一日中午時間到泰國, 去左2個地方之後,
我地決定番酒點CHECK IN 喇..
今次去泰國, 搵地方住, MAMA REQUEST 左希望一晚0既酒店係有私人泳池..
唔需要好大, 可女戈人隨時有個空間跳入水就可以了 : )
 
而BABA 搵倒0既就叫做SEA TWO POOL VILLA

 
一入到去, 最興奮當然係峻LA..
即刻除鞋浸腳先~~

 
個池真係唔大ga, 但好夠峻峻玩, 我可以好放心, 一到訓0係床, 一到睇佢玩~

話咁快, 就換埋泳衣跳落水..
0係香港我地好少游水ga, 黎到泰國游到夠~

過左陣, 我地0係出面行下, 但依間酒店好似冇咩人住... 冇咩人..
不過d staff 好nice

依間villa冇咩玩, 但總會覺得好舒服

有張大0既桌球枱~~

同baba 打左一場~~

 
 好快, 我地又番番房喇..

因為villa 地方偏遠, 加上我地好攰,
所以泰國第一晚0既晚餐, 我地都係0係villa 裏面order 0既..
價錢印象唔貴, 送到黎仲好熱辣辣, yummy

第二朝, 有早餐buffet~~

野食唔算好多, 不過唔駛錢黎講, 都好ok 了 : )
 
食完早餐冇幾耐, 我地就check out 喇,
準備去我地第二天酒店出發lu~~~

好鐘意villa, 好relax, 好簡單 : )

沒有留言:

張貼留言