2017年8月6日 星期日

[峻峻放暑假]挪亞方舟

 
 自從大家都番左學之後, 都各有各忙...
我地都好耐冇見面喇...
到左暑假, 一定要約出黎玩AR...
 
上左個星期六, 我地就約左去挪亞方舟..
而為左可以搭倒MK 開出0既SHUTTLE...
我地仲一齊CANCEL 左自己0既興趣班...
為左玩, 可以去到幾盡呢, HAHAH
 
原來新世紀去挪亞方舟都好方便,
幾個字車程就到左門口喇... 

一入到場, 就見倒有長頸鹿叔叔表演...
睇倒佢地2個都呆晒...

隔離有彈床, 又走上去玩下先..
之前都唔覺峻峻好大個..
但當佢開始接近彈床高度限制時...我就覺得佢好大個喇...

話說今日好熱...我覺得挪亞有樣好,
就係好多活動都係0係室內進行...
唔怕熱到傻AR
 
其實隻方舟真係好大架..
睇住地圖就會發現裏面有好多野玩..
依到係珍愛地球館..
佢地用腳踏方式, 比能量令朵花生長....WKAKKA

正所謂, 冇姿勢都有實際丫....
期待有一天, 你地真的可以一起合奏

挪亞方舟0既7/21-8/27 0既星期五六日增設左一個挪亞學堂...
叫玩轉機械智激FUN...
 
[小紅帽智解迷宮陣]
依個呢, 就比D 路小朋友自己拼好一條路,
避開柴狼, 然後開著部車路住條路去救婆婆...
 
[機智尋寶大發現]
搖控剷泥機搵番D寶物出黎先
 


話說我地經依到, 2個小朋友見倒人地整餅睇到眼定定..
我本身想拉佢地走架, 以為人地比左錢上堂..
點知職員話可以入黎一齊玩, 一齊學整餅..
所以我地就入左去喇...
 
左邊是挪亞, 右邊是老虎...
學完整餅, 仲學埋以前D 人點樣磨碎D 果仁


有樣野, 我覺得好好0既係..
整完餅之後, 挪亞話我地接過餅首先係要分享比人食...
能夠學習到一塊餅都可以一齊分享, 其實係特別好味...

[動能發馳天地]
依個係靠小朋友踩架單車, 前面0既車就會郁架喇...

[樂高動物大遷徒]
因為未夠鐘, 所以我地要耐心等待...

每個人都會有自己0既零件, 去砌一部車...

然後就要載一D 動物去到另一邊, 咁就成功喇...

[機械當入樽]
依個機械可以彈D 波出黎架...
將D 波彈倒對面D 樽就WIN 喇...

2個好認真0既小朋友...

唔知點解只係得2個小朋友想影張合照都咁難....


我地差唔多12點到左挪亞, 一直玩一直玩..
峻峻話最好玩0既就係...依個
[親子智趣競技場]
0係一個球場裏面, 有好多唔同0既遊戲..
有3次機會..碌過去對面0既網...

用水搶運送隻鴨仔到終點...


依個我都覺得幾好玩AR...

大型0既保齡球..我冇影到D樽AR...WKAKKA
個波同峻一樣高....

射箭入紅點...

之後入番方舟博覽館,
睇左2套電影....

再周圍禁下, 話禁快就6點....
 
我地連LUNCH 都冇食, NON STOP地玩..
6點時, 大家都非常攰+肚餓...
 
之後即刻飛去食BUFFET...
玩完食BUFFET 依個IDEA 真係好明智...
野都食多D...又唔駛再餓住出番去搵野食...
 
今日, 我好好好鐘意依張相...
佢地唔鬧交0既時候, 真係好SWEET AR.....

1 則留言: