2017年7月27日 星期四

[峻峻放暑假]大樹先生的家

話說同朋友仔約出黎玩,
朋友仔問有冇興趣去大樹先生的家..
其實我地都有GA...
不過之前幾個朋友都話依個地方比較BABY..
未必岩峻峻, 所以我又冇特登帶峻峻去依個地方..
 
咁朋友提議, 我就話好AR..
還掂峻峻都係最緊要有得玩, MAMA 又可以坐0係到傾計.
仲有一個重點係, 大樹先生的家係FOR 0-6歲小朋友架..
咁峻峻唔試就應該冇機會試架喇....
 
大樹先生的家係0係荔枝角D2 PLACE 2期..
荔枝角D2出口, 轉右過條馬路行幾步就係... 又幾方便..
 
商場底層而家有個熊貓館..
趁朋友仔未到, 我地0係到玩左陣..
有得拎熊貓紙樣油顏色, 扮熊貓... 
 
 
 5隻大熊貓...
 
因為我地早到, 所以0係商場到行左陣..
峻峻見倒部夾公仔機...佢話想夾..
MAMA: 依D 機扼人架..
峻峻: 得架, 講LA, 話比我知想要邊隻LA..
 
我見$20 FOR 9 COINS, 每部機2-3 個COINS.. 所以就比左$20 佢試.
然而.. 佢試左第2次就得左喇..
 
MAMA 真心佩服..
亦好想講, 我0係HK 好耐冇見過唔扼人0既來公仔機喇...
 
依個商場都幾多影相位WOR~~
 
終於到喇...
望倒依個粉紅色波波池..
MAMA 都嘩左聲... 又幾靚WOR....


我地今日係星期二下午時段3:30-6:00..
記得大樹先生一開幕0既時候, 好多朋友都話要BOOK 好耐好耐..
冇諗過我地今次咁易BOOK 之餘,
仲有D 包場0既感場, 全個場唔夠10個小朋友...
即刻覺得活動空間大左好多...

真係好少見倒粉紅色0既波波池...

對峻峻黎講, D 波係咩色唔重要, 最重要有得玩...

去過台灣大樹先生0既朋友話依到冇台灣咁大...
感覺係有D 唔同..

我地去0個日人少, 不過職員都幾多..
而且場內, 會有哥哥姐姐陪小朋友玩..
又幾好, 因為我覺得入去行一個圈都有D 攰...

呀, 依到有沙玩, 我幾鐘意依個AR..
未試過0係室內玩沙AR......
朋友話D 沙好幼TIM AR...HAHA

大樹先生其實真係幾BABY 架,
太大小朋友未必覺得好玩..
不過我覺得女仔黎到依到, 應該唔會覺得悶..
好大間BARBIE 屋, 好多BARBIE AR...

 
我自己都覺得好靚AR...
 
其實依個區係FOR 0-24個月0既BB...
我問佢地做咩走左入黎..
佢地話冇所謂架....頭先都有D BB 入左我地0個邊AR...
WKAAKKAKA


MOTHER GARDEN 廚房AR........
不過峻峻掂都冇掂過...
 
依到平日0既價錢係大人要ORDER $120食物或飲品, 唔夠就補差價,
小朋友可以唔叫野食, 但清潔費$59..
之前聽人講依到的野食, 好貴...
UM.. 又真係貴0既, 我地叫左個兒童定食都$118..
想叫雞翼但都要$95 6隻....
野飲都$6x 杯.....
 
不過咁, 我當我同峻峻今日入黎玩$179
咁我見有D PLAYHOUSE 都係百零蚊一大一細, 但冇野食...
咁當加多幾十蚊, 大人有個舒服0既位坐, 又有野食下咁LOR : )

我想講, 峻峻真係有一次走過出黎話冇野玩..
我0係到諗, 或者依到真係太BABY, 未必0岩峻峻...
不過峻峻講完唔夠一分鐘, 又走番入去了...
其實我覺得一個PLAYHOUSE 點樣唔係一重點
重要係有朋友仔一齊有人陪著跑, 陪著跳,
你追我, 我追你, 都是很開心的...
 
佢地0係入面玩足差唔多3小時..
前後加埋食啖野都只係十分鐘...
 
能夠趕得切0係仲係6歲時, 見識一下大樹先生,
我同峻峻都覺得很不錯AR... :)

忘記了講,
今日真係冇咩人, 峻峻長時間包了這個波波池
仲有..長時間包了這個哥哥..
MAMA 十分感謝這個背面掛著熊本熊0既哥哥同峻峻拋左咁耐波..
峻峻走0個時, 成件衫濕晒, 就知佢玩得有幾顛...
而同時, 就知道依位哥哥有幾攰....
 
我其實幾鐘意依類親子餐廳..
因為佢地好好, 好多職員係遊戲區陪住小朋友..
而MAMA 們真係可以坐0係出面好好咁傾下計

沒有留言:

張貼留言