2017年7月17日 星期一

[峻峻周圍玩]沙田文化博物館

峻峻人生的第一個正正式式0既暑假終於開始..
點解咁講, 因為佢讀0既幼稚園暑假只係得10日...
今年讀小一, 先真真正正一嘗暑假0既滋味...
 
話說暑假日子, 峻峻有時會去左婆婆沙田屋企..
咁有日我番到黎, 見倒大家都咁悶,
就話不如去睇下羅浮宮LA..
冇文化氣息0既婆婆同峻峻都表示有興趣....
 
 
一去到門口, 見倒大大個李小龍...
睇下李小龍FANS 幾開心..
 
我地去0個日係星期三, 大部份0既展館都可以免費參觀0既..
除左羅浮宮, 大人$20, 小朋友$10..
婆婆話幾十蚊可以參觀咁多野好抵AR..
又可能係星期三, 真係好多人, 同好多學校參觀..
 
幾似去左羅馬...~~~
 
羅浮宮裏有一D 頭像, 瓷器, 畫...
但全部都係唔可以影相GA...
三個冇咩文件氣息0既人0係裏面好快睇完..
雖然峻峻都唔太大感覺, 但我覺得都叫做認識過...
都係一個唔錯0既親子活動選擇...
 
咁出面都有D影相位0既..一
 
話咁快就遊覽完成個羅浮宮喇, HAHA
 
最近睇倒好多介紹沙田文化博物館裏面,
原來有個兒童遊戲室..
所以我都帶左峻過去睇下..
我地第一次去咋...
 
初初見倒依D 瓷器0既碗..
我仲同峻峻講, 唔好掂AR, 界手GA..
但原來係一個遊戲, 比小朋友黏番成一隻完整0既碗..
峻峻砌晒咁多個....
 
依個我自己好鐘意..
小朋友捐入去, 扮海洋生物..
大少少就玩唔倒架喇....
 
模擬下蜻蜓望野係點架先```
 
依個位裏面有一D地底0既動物可以睇,
雖然係假, 但我都覺得好核突..
所以, 冇影到相...
 
估唔到依個遊戲室又幾好玩WOR~~
 
 
去遊戲室前會經過一個金庸漫畫區..
裏面有個SCREEN, 你企入去, 佢就會SCAN 倒你入去D漫畫到..
可以郁, 之後擺定個POSE影相, 變成漫畫主角..
峻峻玩左3次仲想玩
 
去完遊戲完, 我地睇埋金庸館,
最近受到射雕英雄傳影響, 峻峻愛上金庸,
阿媽找就黎訓著, 佢仲默默欣賞,
之後最後一站, 入埋李小龍館...
唔知點解峻會咁鐘意李小龍..
裏面有李小龍拍過0既戲, 做成一個佈景, 又會有D 短0既MOVIE..
峻峻都睇到好入神....
 
50蚊一兩大一細一日遊, 學婆婆話DRY真係好抵..
估你唔倒0既係, 峻峻話最鐘意0既係金庸館...HAHAH
峻峻話依到好好玩, 下次要再帶BABA 黎~~~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

沒有留言:

張貼留言