2014年10月15日 星期三

童年回憶

為免峻峻成日都想對子電子產品..
我地諗左好多野同佢玩...
最近, 有2個比較吸引佢0既遊戲竟然都是baba mam 0既童年回憶~~

登登.. 第一個就係"飛行棋"..
佢熱愛情度係每日最少要玩2次...
出街都要帶埋出去, 同唔同0既unlce ee 一齊玩~~

我暫時黎講都覺得幾唔錯..
又可以增進下家人0既感情..
飯後唔再係你睇你電視, 我玩你電腦...
而係被峻峻捉住一齊玩依個..

峻峻係一個"輸唔起" / "好怕輸"0既人..
從依個遊戲裏面, 睇得出, 佢很不服輸, 又不想輸0既性格...
佢試過被人踩, 發脾氣.. 扔開晒d 棋...
試過唔比人踩自己, 試過喊...
總之, 唔贏佢就會唔開心..

所以.. 我覺得依個遊戲特別適合佢...
我叫爸爸唔可以讓佢...
好想佢明白, 每一個遊戲都有佢0既規則...
好想佢明白, 有贏也有輸0既道理...
好想可以改變一下, 佢不要隨便發脾氣0既性格~~


第2個遊戲.. "天下太平"..
依個遊戲好處是一蚊都唔洗, 拎家裏的癈紙, 幾支筆就可以了...
由其而家峻峻開始認字, 就加深佢一下"天下太平"4個字吧.. ha

一d  好簡單好簡單0既小玩意...
原來就最可以吸引每個年代的小朋友....
峻峻話, 好好玩ar...!!!


2 則留言:

  1. 怕輸 --> 我之前喺FB睇左個分享呀, 話每次遊戲後, win嗰個要同輸嗰個講"你下次加油呀"; lose 嗰個要同win嗰個講"恭喜哂", 呢d 說話, 等lose 嗰個有動力呢!! 同埋win 嗰個唔會被衝"分頭腦.
    暫時呢招對表哥仔同apple 都work, 希望幫到你呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果峻峻可以做倒人地WIN, 都講一個"恭喜晒", 我諗會係我依個阿媽最大0既恩慰... 多謝你AR, APPLE MAMA, 等我試下依招先~~

      刪除