2014年10月12日 星期日

Uumbrella Revolution

今日... 我想用峻峻0既角度, 去看一看今日香港依個敏感0既話題...

其實.. 一直以黎, 我們沒有同峻峻去討論過...
因為... 我自己都唔知道應該點樣去向一個4歲0既小朋友去解釋電視機上0既畫面..
亦沒有想過峻峻會注意到新聞..

想想自己以前, 十幾歲也不愛看新聞的...
所以, 我沒有想過峻峻會將新聞電視放上心...


有一晚, 同峻峻做"新聞分享"0既功課..
老師講過, 唔想太殘酷, 唔需要太傷感的... 
主要比佢地學習下同其他同學分享感受..

我將份報紙由頭到尾... 由尾到頭.. 來回揭左幾次...
我都搵唔倒有一篇內容係可以比一個4歲小朋友去分享..
我指住一單火燭新聞, 問峻峻, 做依個好唔好AR? 
諗住比佢學習下防火意識都好..

峻峻話: 唔好AR...
佢一手就揭去頭版... 佢話分享依個LA...
其實我一直以黎都冇同峻峻特意解釋過, 
只是, 峻峻有時也會留意到電視新聞..
我問峻峻...咁你覺得佢地0係到做梗咩AR?
峻峻: 打架LOR...
MAMA: 咁你見倒佢地打架, 你覺得點AR?
峻峻: 唔開心.. 我希望香港人唔打架.. 平安咁生活... 
講完之後, 仲要扮情深地擁著我一下...HA~~

MAMA 一直以來都希望你長大後懂得愛人, 願你一直也可以~~

這天, 我們因轉車關係, 來到了旺角...
baba 跟我說: "你係咪想睇下佔中ar?"
一去到佔中0既佔置, 峻峻話: 依到咪電視0個到lor~~~

行左一條街, 我地準備搭小巴回家...
峻峻喊住同baba 講:"我未佔完ar"
我同baba 心諗, 你做咩要佔呢=.=....
我地問佢, "你點解要佔ar?"
佢答唔出, 只係話.."我未佔完ar"

於是, 我地再次折返, 比佢佔多陣...
我開始明白... 點解咁多父母會咁擔心.../
因為有時候... 我地問子女, 子女會堅持, 但係佢地答唔出一個會令父母放心0既答案...

但峻峻...
爸爸媽媽想同你講... 今日或者將來也好...
或者有時, 我地未必會明白你堅持0既立場, 你所定下0既決定..
但你想做0既... 我地一定會支持,
我們覺得危險0既, 我地會在你身邊一直做你0既後盾....
你可以... 走你想走0既路, 也可以隨時回來屬於你0既避難所...

究竟4歲0既你... 點解會要學人佔中呢...
MAMA 到今日... 也不明白....

但看見4歲0既你, 有自己0既堅持, 想法...
看見4歲0既你, 能夠關心社會, 關心政治...
MAMA 也是感到驕傲...

無論將來怎樣也好, 我們也總算表態過, 也盡過一分力吧~

佢話要坐下~~ =.=

願每一個小朋友, 在怎麼的處境, 也能夠展露他們最真摰0既笑容~~



2 則留言: