2014年10月10日 星期五

峻峻的生日禮物@ALVIN is 4!!

 今年峻峻的生日... 我們沒特意的開生日會慶祝...
只是一家人在迪士尼跟峻峻愉快一下就好了.... 
沒開生日會的關係... 也沒預期到峻峻會收到這麼多的生日禮物...
說真的.. 每一次禮物都要很貼心的, 每一份峻峻也超喜歡~~~
謝謝愛峻峻0既每一個人, 謝謝你們的心意....

之前約左凱琪ee 交收d 野, 好suprise 地收倒凱琪ee 的生日禮物~~~
sticker book 一本, 還有雪糕coupon~~~
峻峻一番到去就話要拆黎睇喇...

第2份禮物是婆婆送的..
也是峻峻自己在反斗城挑選的...
暑假看過馴龍記, 核核突突0既龍就係峻峻今年最想要0既生日禮物
佢話, 叫做"噴火仔"... haha

之後有man ee & mandy ee 送0既忍者龜...
仲有mandy ee 送0既馴龍記主角, 冇牙仔....
依隻冇牙仔峻峻本身都好想要ga, 但去0個間反斗城冇ar~~
失而復得0既感覺實在太美好~~~

transformers~~~ yeah~~
這是契媽契爺送的...
之後契媽契爺同峻峻影過transformers...
一直都說要送transformers 給峻峻..
依2個真係好靚, 靚到媽媽都唔捨得拆呢~

恐龍書是由姑媽送的...
峻峻最愛睇0既就係恐龍, 佢屋企有幾本喇..
依本書, 佢己經來回睇左好多好多次喇~~

謝謝姑媽, 大姑媽, 麻麻0既利是

謝謝cherie ee 送0既剷泥車lego~~
峻峻試過0係條街到叫我幫佢同剷尼車影相ga=.=

峻峻最鐘意0既lego, 加最鐘意0既忍者龜...
都說朋友的禮物是貼心的, 大家知道峻峻其中一個最愛就是忍者龜...
逢星期六朝都要起身看這套卡通片=.=
這是最貼峻峻心的KIKI EE~~~ HAHA

還有.. 婆婆.. 灰熊ee 的利是~~~

謝謝心心媽咪ar... 峻峻有部電腦, 唔駛再同我爭電腦喇...
仲有本bible 書... 好正, 好有意義呢~~

謝謝ee 送0既大恐龍....
峻峻想要大恐龍好耐架喇... 仲要係有control.... 開心到傻左...
中秋節前生日0既峻峻, 還選了"飛機總動員"燈籠~~~

這是mama 的同事uncle kenny 送的~~
好耐冇見過峻峻, 但還是很錫峻峻啊~

謝謝音ee... 送峻峻最鐘意0既糖... 還有最愛0既angry bird~~

謝謝uncle j, 送給峻峻人生的第一架最潮4驅車~~

謝謝bombom ee~~~... 
峻峻最鐘意救火架喇~~~

到了十月, 還有生日禮物收, 多謝多多ee ar~~!!
又係峻峻最愛0既transformer ar.. 依架可以變車, 變成佢最近新竉, 每天帶出街...

其實峻峻真係幾濫ga... 問佢最鐘意0既係咩..
佢會話transformer, 恐龍, 飛機總動員, 忍者龜, 冇牙仔, angry bird~~
所以上面全部都說峻峻最愛... 是真的...
你們送給峻峻都是佢很喜歡的... 謝謝你們...

我知道... 愛不是理所當然的...
所以真心謝謝你們愛我和峻峻...

2 則留言:

  1. 我果個無我個名既?哈哈,我地一家大細去揀俾寶貝峻架:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知道最有峻峻心的就係KIKI EE~~~ 所以我本身想好DETAIL 咁描述..
      點知就忘了打KIKI EE... HAHAH..., 因為放在了內心深處.. HAHA~~
      謝謝最愛的KIKI EE & KYLIE & UNCLE KENNY... KISSSSSSSSSSSSSSSSS

      刪除