2014年9月19日 星期五

峻峻&MAMA生日飯@我的3M好朋友

有人話, 離開學校, 上到職場, 就好難識倒真心0既朋友...
人人都會攻心計, 博上位, 你防著我, 我防著你....

好幸運地, 我第一次正式0既文職比我認識倒一班好好0既朋友...
你有冇試過, 朋友之間... 都唔會太過透露自己人工... ?
記得.. 有一年, SUPER 一個個打比我地, 同我地講調整人工, 然後叫我地唔好同其他同事講..
因為驚會有比較.. 會有人唔開心..

轉個頭, 我地就拎左出黎講...
仲要係話, 我加左$341 AR... 咁如此準確...=.=
我好開心地認識倒一班冇機心, 如此純真0既好同事...
其實, 我地依幾個己經前前後後分別離開依間公司6-7 年架喇...
好開心地, 我地冇因為咁要分開, 還成了好朋友... 繼續分享大家的喜與憂...


佢地幾個, 都係每年8月, 就會約我生日飯0既一班好朋友...
唔係每個朋友都會咁有心, 但你地一直對我都好有心....
唔需要好名貴0既盛宴..
每次望倒這燦爛0既笑容就己經好足夠喇~~


謝謝你地買左支吹唔熄0既蠟燭, 換黎0既也係笑不完0既笑容...

這是晴晴...好開心, 朋友們都陸續有小朋友出世.... 可以陪峻峻玩, HHAAA
其實我真係好鐘意小朋友, 也好鐘意小朋友都喜歡我, HA

還記得4年前, 準備生前, 就在荃灣"大窩口"慶祝..
4年後, 我地去佐孰"大窩口"...
感謝.. 我們友誼仍然都在AR!

AR.. 點解係3M.. 因為佢地3個都英文名都係M 字頭的, HAHAHA

峻峻番到屋企又忍唔住要拆禮物喇

謝謝你們送給峻峻近期最愛0既忍者龜同馴龍記, 佢開心到爆AR...!!!!


2 則留言:

  1. 恭喜你, 能夠喺職場上找到一班唔攻心計的朋友, 真係好難得呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. YES AR... 人越大就越難........ 興幸身邊還有佢地~

      刪除