2014年9月10日 星期三

峻峻的生日迪士尼之旅

食完BUFFET, 我地就坐番SHUTTLE番DISNEYLAND 玩~~~
今次真係要再再再多謝晴報AR~~~
因為本身媽媽只係諗住食完BUFFET 就走,
事關3 個人而家入場都唔平...
但好幸運地, 我地生日前, WIN 左3張迪士尼飛~~
就好似真係個天特登送比峻峻0既禮物一樣~~


HAPPYHAPPY~~~ 

一入到去, 就拎個生日襟章先~~
見唔見峻峻成身貼紙, 都係迪士尼BUFFET 個哥哥送比佢的~

今次入倒黎玩, 除左多謝晴報, 緊係仲要多謝巴C光年LA~~
因為媽媽之前拎左峻峻同巴C 光年2張合照參加比賽的~~ YEAH~

今日好熱AR, 不過好彩地, 我地8/30 日去..
唔知係咪好多內地人都番去準備開學..
今日唔算迫, 又冇人打尖...
實在太好AR...
我記得上年8月中去0既時候, 係比人打尖打到好唔開心的~~

我地入到去第一個玩0既遊戲就係巴C 光年,
排排下, 白生訓著左...
BABA 本身都唔想嘈醒佢, 但又驚佢訓醒冇得玩唔開心,
所以坐上去冇幾耐, 就叫醒左峻峻..
佢一劈大眼, 就坐左0係飛船上面, 成個都醒晒~

玩完巴C 光年, 我地第2個遊戲都係巴C 光年=.=
白生話好好玩, 想再玩多次WOR

之前扮過CHILAM, 今次扮3眼仔~

白生真係上晒身~

我地比佢0係迪士尼揀一份生日禮物, 白生揀番依把槍.. HAHAH
睇黎佢真係好鐘意好鐘意~

DRIVE 車, 其實我地第一次玩咋..
白生負責DRIVE 車, 車MAMA 遊車河~~

MAMA 都好期待你大個仔會車MAMA 周圍去AR~

之後玩白生必去0既小小世界..
點解佢咁鐘意, 因為佢好鐘意.........."人人常歡笑, 不要眼淚掉"


然後就玩轉轉杯, WA.. 其實MAMA 而家覺得轉轉杯都好暈AR.. ><!!

玩左幾個遊戲之後, 去食幾十蚊0既雞脾=.=

之後, 我地最後一個想去0既地方.. 就係大本營~



第一次坐彈弓狗~~~

本身好想搵巴C 光年影相, 但今次見唔倒巴C 光年...
不過都好開心, 我地第一次見倒胡敵AR~~~

排排下胡敵己經天黑喇, 由朝玩到晚0既迪士尼生日之旅, 係時候要SAY BYEBYE 喇~~
臨走時, 我問峻峻.. 你開唔開心AR?
峻峻: 好開心AR!!
MAMA: 點解好開心AR?
峻峻: 因為可以成日都0係迪士尼...

只要你快樂, 媽媽也都快樂..
HAPPY BIRTHDAY TO MY LITTLE ALVIN... KISSSS!!!

6 則留言:

  1. 三張免費飛.
    入到場唔迫人又無人打尖.
    等同中兩次六合彩呀!!
    3眼仔果張好正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係覺得依個8月好LUCKY AR~~
      依3張飛簡直個天特登跌落黎比峻峻一樣~~
      仲要0係生日前一星期收倒通知, 開心到爆...
      冇大陸人0既迪士尼... 真係好舒服.... HA

      刪除
  2. 感謝主呀!我到現在都唔捨得比錢去,驚一肚氣

    回覆刪除
    回覆
    1. 係AR, 最慘係平時要比錢仲要一肚氣~
      自從上年我迫過之後, 真係唔想比錢入....
      YEAH, 感謝主~~~~

      刪除
  3. 你今日呢個造型又young 又靚呀~
    峻峻開心, kiki ee都好開心:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝KIKI EE~~~ 今日豁出去, 露出了象腿一雙, HAHAH~~
      峻峻開心, KYLIE 開心, 我地2個都要好開心~~

      刪除