2014年9月15日 星期一

白MAMA生日喇@09092014

峻峻生日冇幾耐, 就到MAMA 生日...
我們都是9月0既壽星仔女, 也是硬頸0既處女座, HAHA~~

最近我們搬家, 生日前2日就搬家,
記得零晨12點, 我係0係屋企到執梗一箱箱0既雜物...
到第2朝, 8點幾起, 一開眼第一件事, 又係執執執...
0係十個忙碌0既生日裏面, 沒有特別慶祝,
只係中午抽左個時間去來一個LUNCH BUFFET~~

今次, 我地揀左, 旺角朗豪酒店LUNCH BUFFET AR~~
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=12121&tc=sr1

首先, 我想講, 價錢真係好抵, 今日中秋節第2日, 係紅日...
LUNCH BUFFET大人都係3百幾蚊個, 仲要HSBC 咭有75折, 峻峻唔收錢,
我地一家3 口, 埋單只係$54X....
我覺得今時今日, 依個數去食到BUFFET, 真係好抵, 仲抵過食放題..
最重要係坐得舒服過放題~~~

三百幾蚊0既LUNCH BUFFET 唔算話好多野食..
但我同 BABA 都覺得好抵食AR~~


仲要有生蠔, 我同BABA 今次TOTAL 食左好似AROUND 20隻, HAHA~

壽司我覺得都OK, 唔難食, 我記得有時去BUFFET 食壽司, D 飯好硬的~

仲有峻峻最鐘意0既雪糕~~~ YUMMY~~~~

甜品都好多選擇AR~~~

太多甜品, 都食唔晒~~
我試了這個我最愛0既綠茶味蛋糕~~

還有這個最普通, 也是每次必食0既奶凍, YUMMY~~



依到有個DIY CAKE 0既CORNER FOR 小朋友 DIY CAKE~~~
依個就係峻峻做比我0既生日蛋糕....
多謝我小寶貝~~~

雖然好忙, 雖然沒有特別0既生日活動~~
但說真的, 有你們在我身邊己經很足夠~~~

好精緻0既馬卡龍~~


我想說, 白BABA 是一個很不心思0既人, BUFFET 也只是前2天才去BOOK..
佢話唔會BK 唔倒架WOR~~
SUPRISE... 心意, 我早早沒有期望, 也從不奢望過, 只是簡簡單單就好了...
在BUFFET 時間, BABA 去了廁所...
去左一段時間, 黎遠見佢拎住個小蛋糕..
我好奇怪, 因為BABA 一向不嗜甜的~~
我以為佢也貪玩, 又走去DIY一個CAKE 而己~~

我話: E... 點解你食蛋糕0既..??
當BABA 放低0既時候, 我見倒簡簡單單0既"HAPPY BIRTHDAY"也足夠喜悅了...
係, 當一個 你以為佢乜都唔會做0既人, 只要佢做少少野, 你都會好開心架喇.. HHAA

謝謝BABA 走去小朋友CORNER DIY 這個CAKE~~
謝謝你親手寫的"HAPPY BIRTHDAY"
謝謝你這個小小的驚喜~~

今年有2個獨一無二0既CAKE~
一個是峻峻做的, 一個是BABA 做的~~

在生日裏面, 只要見倒我的小寶貝快樂, 媽媽也都快樂了~~~


橙汁是任飲, 還有每人一杯餐飲~~~
坐得幾舒服, 服務都好好~~
這個價錢, 這個質數, 我地係會再來的~, HAHAH


今年MAMA 的生日, 也是追月夜, 感謝看到很大很大的月光~~~~~~











4 則留言:

  1. 見到你一家3口張相, 你笑得好開心呀 :D
    尋晚無端端諗起我地啱啱識果時成日都笑, 咩都笑一餐, 咩煩惱都無, 諗起你個留言畫版, 諗起xanga, 諗起blog...
    衷心希望你以後既人生每一個畫面都係呢個咁靚咁開心既笑容~
    happy b'day!!!
    友誼永固:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我早幾日想同你講, 我突然諗起"紫色少女KIKI".. HAHAHAHA
      雖然, 我地而家己經唔係少女, 但我都好想回到你講0既過去咁,
      無憂無慮, 咩都笑一餐, 0係課室玩耍盲雞... HAHAH
      諗番都開心AR, 我地以後都要笑住面對任何事AR
      友誼永固.. YEAH..!!!!

      刪除
  2. 其實,我好明呀!鄧生都唔好心思架,但我睇住你所講,我覺得呢種平淡都好幸福呀!只要心愛的都在身邊,健康已足夠。
    祝你一家永遠幸福快樂!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來鄧生都係... ?! 我見佢成日陪你周圍食野, 最記得佢送左個好靚0既袋比你AR..
      我覺得鄧生都好錫你AR... 同埋好錫ANKI~~~
      男人有時真係唔識表達, 換個角度, 就當佢地平實吧, HAHAH
      願你們一家都要永遠幸福快樂AR!!!

      刪除