2014年9月15日 星期一

長鼻子的故事


唔知有幾時開始, 峻峻己經開始會講大話...
有時明明佢做錯0既野, 佢死都唔認...
我試過, 用軟功, 又試過鬧到佢要道歉...
都有試過用故事形式, 希望佢知錯能改..
但唔知點解, 佢真係好硬頸, 有時望住佢死不悔改, 我真心有點無奈...

最近有一次, 佢話要飲水, 我唔得閒理佢..
我同佢講, 電視前面有個樽, 你自己拎黎飲...
點知, 佢特登推跌個樽落地, 同我講, 話見唔倒有樽...
我話, 係咪你推跌落地?
峻峻: 唔係AR...
我話: 你冇推, 個樽點會跌落地?
峻峻: 我冇AR..!!!

佢0個刻0既堅持, 令我都一度以為個樽真係唔係佢推跌....
因為, 我冇諗過, 4歲0既小朋友可以咁堅持自己0既謊言...

之後, 我同佢講... 係咪真係唔係你推跌AR? 峻峻話係..
我話咁好LA< 你話唔係就唔係, 但如果你講大話呢, 你聽日就會突然唔見左一份玩具架喇...
佢都話唔係...
過左陣, 我話.. 你知唔知講大話0既小朋友, 訓醒之後個鼻會變長GA?
我話, 如果你話冇, 又冇講大話呢, 咁第2朝個鼻就唔會變長..
但如果你講大話, 聽朝你個鼻就會變長架喇...
不過, 如果你同MAMA 或者天父道歉, 咁我地都會原諒你, 就可以唔駛變長...


過左陣, 我去廚房整野,
峻峻問: MAMA, 邊到有鏡AR?
我心諗, 無LALA 照咩鏡呢...
之後, 我望一望佢, 佢問我, MAMA , 我個鼻有冇變長AR?
MAMA: 你有講大話咩: 你有講大話就會變長...
峻峻: 如果我同天父講對唔住呢?
MAMA: 咁都可以, 咁天父都會原諒你...

0個次, 係第一次峻峻終於肯主動承認自己0既錯誤..
睇黎, 我都要再買本"木偶奇遇記"比白生睇下..

說真的, 媽媽真的很痛心, 痛心你有錯唔認, 痛心你將大話當作閒事...
媽媽不一定要你長大後怎樣名成利就,
只係希望你有一顆良善0既心, 做每件事, 說每句話, 過得倒人, 也過得倒自己...

親愛0既天父, 願你也會潔淨峻峻0既心, 用你0既話語好好教導他~



沒有留言:

張貼留言