2014年9月17日 星期三

峻峻&MAMA生日飯@KONG'S FAMILY

D BLOG 打到有D 亂, 但有些開心事情還是想記下來...
謝謝朋友們, 0係9月裏面, 謝謝身邊0既好朋友跟我們一起慶祝~
以前生日, 會好怕冇人同自己慶祝GA...
以前, 會好怕冇人鐘意自己...
長大之後... 我會明白到真心0既朋友, 就算你生唔生日, 佢永遠都會0係你身邊支持你..
人老左之後, 會明白到就算你沒有做過害人的事, 有些人也不一定要喜歡你..
朋友對我來說, 還是重要...
但今日只會諗與其去花心思, 費是時去一些唔愛你0既人身上..
我倒不如用這些心思時間去愛那些愛我0既人~


AUG 29 這個晚上, 謝謝好朋友KIKI, 江氏一家為我們9月之星慶祝... HEHEH~~
今日我地去0既地方係... 又一城0既DAN RYAN'S CHIICAGO GRILL
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=574&tc=sr1

一黎到就有好好味0既包& CAKE~~ 食完一個, 己經飽左好多喇~

RIBS & CHIPS~~~~~YUMMY...!!!!

Nachos... 白mama 同峻峻都好鐘意食, ~~~

burger & chips~

Ravioli with tomato sauce
依個峻峻叫的, 叫完又唔食=.=

食到好飽飽之後, 原來kiki ee 仲準備左個cake 比我地ar~~
每一次其他人生日, 峻峻見倒蛋糕搬出黎都會好開心..
佢而家大個喇, 知道係自己生日..
當見倒屬於自己0既蛋糕, 會更加更加開心...

依個cova cake 好好味ar..!!!!


 謝謝江氏一家今日同我地過左一個去開心0既晚上~~
之前, 我地不約而同買左一個今年幾流行0既頭cool..
所以, 我地今晚話一齊帶, 一齊扮young, hahah~~
望番張相, 勁似60年代姊妹花, hahaha


好開心地, 依幾年, 我地都可以同契媽一齊慶祝生日~~~
出年, 又多一個一齊食cake 喇...

謝謝kiki ee 的忍者龜LEGO~~
又係峻峻既最愛之一AR...!!!

6 則留言:

  1. 有真心朋友真係好幸福嘅事黎架

    回覆刪除
    回覆
    1. 是... 感恩在這殘酷社會, 還有真心朋友~~~

      刪除
  2. 我都覺得勉強無幸福. 信自己既感覺做人

    回覆刪除
  3. 共你一起拍住上揚威, 定要一起美麗~
    若誰失手了, 不要計那個不抵~
    好友也像拍拖 難得會拍一世
      離開 再會亦是投契

    仲記得當年我話因為已經當你係親人, 所以唔駛契峻峻, 不過原來有個契字真係會好似親d咁, hahahha~ 好在kylie 同峻峻而家都好親, 就好似2兄妹咁, 呢個感覺真係好好:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日都諗起依首歌GA~~~~
      放心吧, 你對峻峻好, 佢係會知道的, 峻峻都當KYLIE 係親妹妹, 我們是一家人AR!!
      我以前成日諗.. KYLIE 幾時會叫我做契媽呢... 好開心佢而家己經識叫..
      每次佢叫我, 原來真係會好開心, 好感動~~

      刪除