2015年1月30日 星期五

香港3D奇幻世界

仲記得上年韓國旅行0既時候, 去左韓國0既3D 館...
0個時好期待GA, 冇諗過番到黎冇幾耐, 香港又可以影到...
其實初初都冇急於要去香港依個...
但有日朋友有員工價幫我買飛,
白MAMA 又覺得價錢都OK WOR~~ HEHHEH

於是上個星期六, 我地約埋肥E 一齊去~~~
你地如果都有興趣, 0係FB SEARCH"香港3D奇幻世界" 就可以架喇...

我地拎住3張飛, 星期六0既6點幾到達...
原來佢WEEKEND多人時間有分流管制...
就算你有飛都好, 都係要去售票處拎個時間再去排隊...
(即場買飛都冇咩人排隊的)
我地拎左7點0既時段... 唯有0係0個到呆等半小時... HAHAH

0個到其實唔算好多人,  而係.. 個影相位有時會交叉左...
D 影相位... 係好近好近...
即係.. 當有人影梗影相區A...0既時候..
根本都冇可能0係影相區B 影到相...
我發覺0係裏面講得最多, 同聽得最多0既就係"唔該.. " 同.. " 唔好意思"....

不過好彩白生一於懶理你, 一於你有你迫, 我有我繼續影AR~~~~
幾似真係坐0係條龍上面, ~~~~

0係青馬大橋跑...AR

香港0既3D 館, 當然有香港特式大排檔

我要排上黎~~~~~
其實呢... 峻峻每張都好認真GA...
佢每去到一個影相區, 佢就會望下張示範圖係點..
然後跟住擺番同樣0既POSE~~~

依個.. 係其中一個迫位.... 基於我冇咩耐性等冇人再影...
所以... 我係影唔倒一張可以拎晒成圖 0既... HAHHA~~~

依張.... 咪當我係"東亞病夫" 0係MAMA 最鐘意0既一張相AR~~~~
估唔到白生未知道邊個係李小龍0既時候, 都擺幾似樣~~~~

搶包山~~~~

佢真係好似好用力推福畫咁GA HAHAH

依個佢係都話要影... 我話.. 你唔夠高WOR...
白生: 你抱我未得LOR~~~

再踢腳~~

比蛇食~~~

唔好電我AR~~~

白生唔驚佢的, 因為佢成日都話自己係老虎~~~


MAMA 都好鐘意依張~~~

打 PATPAT

0係中途, 會有個浪漫星空..
就係為左影一影依個BACKGROUND...
我同肥E 都覺得好頭暈..
但白生話覺得好浪漫, 要再行多次~~

其實呢, 依到D BACKGROUND 都唔少GA...
我地冇全部影晒, 都冇全部放晒上黎...
如果想去0既話, 唔好揀WEEKEND 去, 應該會影得開心好多~~~~

依個水晶球, 係MAMA 入到黎必要0既一個BACKGROUND~~

我是小企鵝~~

我吹熔你先~~~~~

最後依張, 之前對情侶係擺個POSE 影..
所以... 白生都跟番人地依個手勢...=.=


沒有留言:

張貼留言