2015年1月11日 星期日

同好朋友去佐孰谷玩

今日, 我地又去佐孰谷喇...
好朋友日日叫我地一齊去玩...
2個小朋友等左依日都等左好耐..
前2日仲係毛毛雨..
好開心, 天父都好愛這2個小朋友..
0係1月份0既今日, 賜給我地一個天氣唔凍, 仲要陽光普照0既日子比我地..
令到2個小朋友可以玩得暢快~~~

依個地方, 白MAMA 同峻峻己經去左好幾次...
一大遍草地...
廣闊0既天空..
綠悠悠0既草...
真係去多幾次都唔會厭~~

大人可以RELAX 下..
小朋友可以放任咁跑下~~~

最開心的, 還是可以跟好朋友一起...
這對好朋友, 相差2個月大...
但係從小就認識架喇..
雖然見得唔密.. 但佢地興趣相同,
大家都鐘意剷泥車, 鐘意恐龍...
所以, 每次都好投契...
唔多見, 但會成日都會掛住對方~

好朋友就是, 這邊爭野玩..
那邊, 攬著頭, COOL 著頸~~

好朋友就是, 這一秒說"唔彩你"
下一秒就忘了~~~

好朋友就是分開的時候, 會捨不得分開~~~

好朋友就是, 剛見完面, 又急不及待要約定下一次~~

望住你地0既相, 好好笑, 好似影婚紗相一樣咁SWEET~

希望你地永遠咁都FD, 永遠都咁兄弟AR..!!!

好朋友的MAMA TASTE 也很一樣, 買既衫都不約而同撞了好幾件..
所以, 今次約埋一齊兄弟裝, HAHAH

香港其實真係好依D 一大遍草地GA...
前2晚, 睇完杜如風0係韓國搭營~~
我地今日就係佐孰谷搭營..
一樣咁開心, 咁寫意~~~

連MAMA 都好愛這個地方AR~~~

好喜歡你地一起玩的樣子~~~~

沒有留言:

張貼留言