2015年1月6日 星期二

途經摩天輪


去嘉年華的時候, 途經摩天輪, 自然要影番幾張相~~~
0係摩天輪前,
MAMA 話要抱起峻峻, 叫BABA 影...
結果影左幾張... 都係濛的=.=...



當今日再做這個動作,發覺再不容易的時候...
就像告訴我,你又悄悄地長大了一點點....
mama承諾你,只要我還有一點力氣,也會留來撐起你

轉轉眼.. 你又4歲了...
還記得沒幾耐之前, 可以隨手抱高你...
還記得沒幾耐之前, 可以抱著你走幾條街...
今日.. 只是幾秒.. 就再沒有力了...
由你出世一刻開始..
時間都好像過得特別快...
你長大得太快...
MAMA 也怕自己老得太快...

MAMA 要努力地調理好最健康的身體..
再將你抱高一點...
陪著你, 扶著你去觀看這個大世界..


自EASON 那首幸福摩天輪, 白MAMA 就愛上了摩天輪...
總覺得.. 就等於幸福...
己退休0既MANAGER 星期日那天, 話要陪老婆去坐摩天輪..
我跟MGR太太說, 一個會陪你坐摩天輪的男人係好好GA...
MGR太太話, 其實係佢想坐, 我陪佢咋....
其實.. 一對戀人, 經歷過一些年日之後...
仲會牽住手.. 一齊坐上摩天輪都是很幸福的~~


白MAMA 也許是小時候, 看得張小嫻太多..
望著摩天輪也感觸一番~~~



今日.. MAMA 也是幸福的, 因為.. 我0既峻峻在我身邊~~



沒有留言:

張貼留言