2015年1月7日 星期三

幾米@九龍灣德福

今日途經九龍灣德福等BABA 放工...
我地又0係幾米主題到影下相~~~~

這是MAMA 好鐘意睇0既童話...
幾米好多本故事書, 好多0既說話都可以刺進心底
佢0既畫好靚, 文字簡單得黎好觸動人心...
一本書可以翻睇再翻睇~

每一次唔開心, 我都會去FB 0既"幾米的童話城堡"到睇下野..
睇完會開心番D~~

曾經以為,
擁有很難,
後來才懂,
捨棄更難。
——————————
摘自
圖:幾米繪本《微笑的魚》
文:網絡轉載

我們始終都在練習微笑,
最終...
卻變成了不敢哭泣的人。
——————————
摘自
圖:幾米繪本《世界別為我擔心》
文:網絡轉載

每個人都有兩個自己,
一個假裝快樂;
一個真心難過,
——————————
摘自
圖:幾米繪本《聽幾米唱歌》
文:網絡轉載

長大才知道,
笑不再純粹,
哭不再徹底,

漸漸地學會,
不吵不鬧不炫耀,
不需要別人知道,

做自己就好…
——————————
摘自
圖:幾米繪本《我會做任何事》
文:網絡轉載
注:分享需要複製文字

有時候,
我們願意原諒一個人,
其實不是真的原諒他,
只是我們不願失去他。
——————————
摘自
圖:幾米繪本《星空》
文:網絡轉載
注:分享需要複製文字

 有時候,
那些在別人眼中最堅強的人,
正是在夜裡哭著哭著...
睡著的人。

Sometimes,
Those who look like the toughest ,
always are the one who fall asleep with tears at night。
——————————
摘自
圖:幾米繪本《履歷表》
文:網絡轉載

痛過,才懂得如何保護自己,
傻過,才懂得如何適時放棄,

其實,生活不需太过執著,
沒有什麼就真的不能割捨。

——————————
摘自
圖:幾米繪本《你們我們他們》
文:網絡轉載

 當手中抓住一件東西時,
你就只能擁有這件東西,
而如果你願意放手,
就有機會選擇別的。


——————————
摘自
圖:幾米繪本《月亮忘記了》
文:網絡轉載

人生短短幾十年,
不要給自己留下了什麼遺憾,
想笑就笑,
想哭就哭,
該愛的時候就去愛,
無謂壓抑自己。
——————————
摘自
圖:幾米繪本《走向春天的下午》
文:網絡轉載

1 則留言:

  1. 我都係幾米fans, hehe, 我都有去影呀,我相信你影相時同我既感覺一樣:)

    回覆刪除