2013年11月13日 星期三

第一次正正式式做花仔~~

點解今次係第一次正正式式呢.....
其實3歲0既ALVIN... 佢之前己經做過好幾次花仔喇...
但基於當時年紀少, 只係著件禮服行來行去...
今次.. 第一次拎住個花藍.. 0係新人面前行真係第一次~~~~


今日, MAMA 都做姊妹AR
叫左爸爸7點幾帶ALVIN 過黎..
BABA初初又話ALVIN 好似有少少唔舒服.. 之後又話冇事..
好彩黎到冇咩唔舒服...
不過個樣唔太高興咁.... 我心諗今次都大獲~~~~

好彩依到有好多糖... 同左MANDY 契姐姐出去拎左幾支糖...
先有番D 心情... 再WARM UP 多一陣, 都總算會笑下~~~

MAMA 同ALVIN 講...
WA.. 你大哥哥WOR, 你同2個妹妹一齊行, ..
之後依到有個藍, 你等陣要一到行一到扔D 花架WOR.. 知唔知道AR?
ALVIN 好有信心地點頭~~~~~!!!

等待MARCH IN 期間, 己經不停練習係咁扔花...
之後, 我就行左去前面READY....
好彩, 叻叻ALVIN... 冇話要搵MAMA... 等待住EE 話行得就行..
當日.. 兄弟姊妹行先....
然後就到花仔花女...
講真... 我做阿媽真係好緊張...
D 燈熄晒.. 我自己都唔係好望倒野...
然後, 後面又拉炮.. 我都開始驚ALVIN 會喊....
離遠望倒佢, 一到行, 一到"撒花"...
係.. 佢唔係拋.. 係好似D 婆婆撒米咁.. 撒花...
之後, 拉花炮, 我見倒佢停一停, 望一望...
又好好彩, 佢繼續行...
行到見倒我0既時候.. 仲好叻叻咁同我講"我扔晒D 花LA"...
佢一路行0既時候... D 賓客都讚佢叻仔..
依個時候, MAMA 真係好PROUD OF U AR~~~
你今次真係VERY GD JOB..做得好好呢~~~~

我覺得.. 你又有個仔多一DD 喇~~~~ : )


2 則留言: