2013年11月14日 星期四

我地永遠都唔會扔低對方~~


之前,有人欺騙峻峻話mama走左唔理佢,好彩mama即時現身話比峻峻知,mama係唔會扔低你架!
今日,同峻峻搭地鐵,過閘嗰陣,我同佢講,你過去先,你企喺到唔好走左去呀,當我隨後出閘之後,
峻峻企定定同我講:“白X峻唔會扔低mama架!“

好拉,我地勾手指尾永遠唔會扔低對方:)

發生被騙事件之後... 我開始回想... 原來我早早比左支強心針峻峻....
由唔知幾時開始... 佢己經堅定立場, 知道我一定會0係佢身邊, 唔會扔低佢...
所以.. 好多時候...
我可以第一次帶佢番新教會, 佢就好乖乖咁自己0係兒童部完成整個崇拜~~
我可以單獨帶佢出街, 想去廁所0既時候, 佢會乖乖咁跟住我0既朋友...
我可以比其他父母遲少少接佢放學, 都唔會令佢有旁偟0既感覺...
到今日... 我發覺... 原來我給予佢安全感0既同時...
佢都會大大聲跟我肯定一句, 你都會唔會扔低我~~~

放心LA, 小寶貝...
就算有一天, 你忙著交新朋友, 忙著拍拖, 忙著戀愛, 忙著工作....
MAMA 都係會永永遠遠在你身邊~~~

6 則留言:

  1. 睇到我有小小眼濕濕呢! Alvin好叻仔呢

    回覆刪除
  2. 好sweet ar!! 媽媽你好叻!! 打左支咁好ge"強心針"比Alvin呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. ALVIN 自己都好叻叻.. HAHA~~~
      蘋果仔番左學之後都會叻好多GA..!!

      刪除
  3. 係fb 睇到都感動!好乖好叻仔!勁抵錫

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本身真係好驚, 嘟左幾次八達通, 又驚望佢唔切... 聽完佢咁講, 即刻好感動..

      刪除