2013年11月15日 星期五

HIGHTEA@COVA

講左好耐好耐0既COVA TEA BUFFET...
終於黎到喇......
今日約左YAN EE, KIKI EE & KYLIE 一齊去COVA~~~
原本COVA 話3歲以上收錢...
KIKI EE 問咁0岩0岩3歲呢?
COVA 話, 咁可以唔駛...
太好了.......講真.. 我覺得ALVIN 比錢食BUFFET 真係好唔抵GA.. HAHA!!!



明星出場喇...
通常明星先會0係商場裏面帶太陽眼鏡... WKKAKA



ALVIN 好想同KYLIE玩...
只可惜... 男生都係比較不懂溫柔....
KYLIE 應該心諗, 好喇你..!!!!


COVA 0既款式唔算好多好多... 拎野食個位其實都幾細...
但味道方面都好OK AR.. 我比較喜歡佢飽/餅類多過CAKE HAHA..
因為食多2件CAKE.. 己經有一種漏漏地0既感覺...




每一次見倒KYLIE 都好想攬下佢GA~~
但其實佢唔係係人都抱得...
開始會痴住BABA MAMA... 同埋唔係好比叔叔抱 <--叻女...唔會比金魚佬拐走..
希望你好快都會認得契媽LA...~~~~

 唔知幾時開始發覺... 我好多時都會有好多同第2個BB 合照...
但同ALVIN 就少左好多.....
我以後都會記得同你影多D 多D~~~
但先要條件係.. 唔該你以後正經D ..!!!!



   ALVIN 眼中的KIKI EE & KYLIE~~~



ALVIN 眼中的KYLIE~~~
[佢拎住我部電話係咁影KYLIE]


雖然今次唔係食得好多..
但每次都好鐘意TEA 0既感覺...
幾個女仔... 講下這... 講下那... 又一個下午喇~~~




5 則留言:

  1. 最開心莫過於一班朋友去HIGH吓TEA, 閒談吓呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係.. 由其幾個女人一個墟... 開心... HEHE

      刪除
  2. alvin影得好好,希望佢地相親相愛,下次再試第二間^^

    回覆刪除