2013年11月19日 星期二

又到聖誕@沙田空中花園


 今日約左DEBBIE EE & BOMBOM EE DINNER...
不過今日白生朝早微燒, 又SL .... 爸爸睇左佢一日...
佢由1PM 訓到6PM....
我仲猶疑帶唔帶佢出去...
之後佢一醒左, 己經冇事...
我話, 咁你仲跟唔跟我出街AR?
ALVIN: 我病WOR...
MAMA: 咁你想留0係到陪爸爸, 定係同我出街丫..?
ALVIN: 出街~~~!!!!

一去到沙田.. 就見倒聖誕裝飾喇...
我叫ALVIN 行埋去影相...
即時成龍大哥上身=.=~~


一係就唔影相, 一係就古靈精怪~~!!!!



之後, 我地上左沙田個空中花園~~
今年靚過上年AR...!!! 好正AR~~~

而家D 聖誕燈飾越黎越早~~~
依個時間黎最好... 又唔迫人~~







依個小朋友真係唔似病WOR~~ 我問佢, 你係咪扼病假AR!!!



4 則留言:

  1. 年年既沙田空中花園都咁靚既﹗今年都好想去呀~~

    回覆刪除
  2. 好靚WOR! 我都要快點帶APPLE去先 ^^

    回覆刪除
  3. 好靚呀, 而家影左, 之後唔駛同人迫, 叻~~~~~

    回覆刪除
  4. 真係好靚呀!下次都去影下相先 ^^

    回覆刪除