2013年11月24日 星期日

又到聖誕@朗豪坊

今次我地去左朗豪坊AR~~
超鐘意SANRIO 0既聖誕報置....
今日星期日7PM 去... 都唔算好多人...
D 人好有秩序, 排幾個就可以影倒, ..
我估D 人去晒SOGO & 一田掃貨~~
正~~


一望倒己經.. WAWA 聲~~


唔知點解, ALVIN D POSE 好似越黎越"騎尼" =.=...

以前, MAMA 最愛就KITTY~~
而家最愛就ALVIN~~~ HEHEH

小學時候最愛0既KEROPPI~~~~

XO 朋友~~


E 間冰屋好正AR~~~~~


依到真係好靚~~ 鐘意SANRIO 0既朋友值得黎AR~~

不過, 衰在樣樣都唔係好掂得...
一坐, 一挨, 就會即刻有人走埋黎...話"唔好意思, 唔掂得GA"


依到都唔可以坐... 影一影比人趕走左...>.<!



7 則留言:

  1. 年年朗豪坊既聖誕佈置都係必去既~~ alvin好可愛呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係AR.. 真係好靚, 一上到去都忍唔住WAWA聲..
      佢而家影相好鐘意古靈精怪=.=

      刪除
  2. 以前, MAMA 最愛就KITTY~~
    而家最愛就ALVIN~~~ HEHEH
    --> can't agree more ar. haha!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你都係KITTY FANS.... HAHA???!!
      我生左佢之後, 買少勁多KITTY LU~~

      刪除
  3. WA~~~~~~~~~~~~好靚呀!!!!!!!我都好似去影馬騮仔,不過旺角真係多人到爆,唔知迫唔迫得入去影

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得都OK AR, 而家D 人有禮貌左... 每個公仔都有條龍排隊, 排一陣就可以影, HEHE

      刪除
  4. 我要搵日去你屋企影呀.....................~~

    回覆刪除