2014年12月15日 星期一

西頁大網仔

今日我地去左西貢BBQ ar.... 未生白bb 前, 成日會去遊船河經過依到..
生左之後, 都好少去西貢lu...
星期日0既西貢碼頭真係好多人, 好多狗...
沿住海邊行, 其實真係幾舒服~~~


我問baba 係咪愛情鎖ar , haha?!


今日我地其實入左去大網仔BBQ..
但發現原來我BBQ 到冇咩影相...
BBQ 下面係一個沙灘...
小朋友可以食下, 又落去玩下...
執下蜆, 己經好開心...
今日有蕎蕎姐姐一齊... 峻峻玩得好開心..
所以我都係咁影佢地玩, 反而唔記得影BBQ 情況HAHA
 



小小貝殼己經足夠讓小朋友快樂喇...

係咁搵下搵下~~

見唔見倒白MAMA 畫左個"ALVIN"呢.......

好得意AR.. 依到有舊木0係中間... 

只係小小0既沙灘, 2舊木... 佢地都可以玩得好開心...


講番樓上個BBQ.. 大人$198 位, 小朋友過3呎就要收錢, 盛惠$98...
不過可以任燒一日....
我地由1點幾坐到7點幾...
裏面仲有熟食提供...
** 如果峻峻唔收錢, 感覺會好好多, HAHA.. 因為峻峻個胃實在太唔抵了 **

2個小朋友玩AR 玩AR, 又一個下午喇~~~

今日有蕎蕎姐姐陪峻峻玩左一日...
會照顧佢, 陪住佢, 同佢SHARE 玩具...
唔知點解, 覺得峻峻即刻BB 左好多...
但都見倒佢, 有人陪, 真係好開心, 開心到覺都唔駛訓.. YEAH..!!!

沒有留言:

張貼留言