2014年12月22日 星期一

大英雄聯盟

最近, 我地睇左一套卡通片, "大英雄聯盟"..
自生左峻峻之後, 我好少睇戲, 一睇就係卡通片...
峻峻係一個可以坐定定睇一套戲0既人...
依個係一個優點... 我唔會怕佢睇睇下扭來扭去, 又話要走咁...
因為佢每一次直頭要睇埋片尾曲....


最近, 電視, 都有大英雄聯盟"0既廣告..
峻峻一見倒就話, 我想睇AR..
我地衡量過, 套戲係健康, 就帶左佢去LA.. HAHA


去之前, 我地係完全唔知套戲講咩的..
只係陪峻峻心態...


 但完場後, 白氏一家一致通過, 依套戲真係好好睇WOR..
有笑... 有感動位, 對小朋友黎講... 唔覆雜...
我最BUY 0既一個情節係... 就算有敵人傷害過你, 我地都唔可以攻擊佢地的....


睇完之後... 會好鐘意依隻"E神"....
其實係同一隻黎, 只係改裝左0既分別...
峻峻話佢鐘意變身後紅色的"E神"...
媽媽鐘意變身前白色可愛的"E神"...

內容唔講太多LU, 留番大家自己去睇喇, HEHEH
完場後, 我地己經敵不過引誘, 扭左2隻E 神..
因為白生指明要紅色, 好彩我地第2隻就扭中喇.....

沒有留言:

張貼留言