2014年12月17日 星期三

學校旅行:北譚涌渡假營

終於又到左一年一度0既學校旅行喇...
好失望地... 今年又係去北譚涌...
其實N 班0個年己經去過架喇...
我覺得..... 香港其實有好多地方可以做學校旅行...
而唔駛隔一年.. 就REPEAT.........

唔同0既係... 峻峻... 又大2年了....
上一次黎係2歲幾, 今年.. 己經4歲幾喇.....

依到有... 遊戲機中心...
但我地只係扮野影張相, 冇入到錢比佢玩HA..
 

有專人教跳彈彈床.. 峻峻最鐘意就係跳架喇=.=...
依個真係0岩晒佢...


 今年有樣唔同0既係.. 學校請左志安哥哥同佢地唱遊時間...
依個係最開心的... 望住一班小朋友簡單的.. 快樂的.. 跳舞唱歌, 自己也覺得好輕鬆...

下午飯後, 就係自由時間.. 要自己搵節目.... 我成日覺得依個時間係最難捱....

渡假營設施唔算好多, 但黎旅行0既學校就好多...
周圍都係小朋友AR~~~

其中一個活動係.. 踩ROLLER~~

峻峻第一次踩咋...
不過佢比人多一個優點0既就係.."好勝, 唔怕跌"
佢一著上對鞋, 佢就叫BABA MAMA 唔駛扶佢....
我地就由佢跌, 由佢自己起番身, 再行過....

另外0既優點係... 唔怕"C"..
鐘意向難度挑戰...
還記得初初番學時, 佢己經攀架... 攀到最高去掂過"鈴"...
老師話得佢一個夠膽排....
其實... 0個個時候.. 我唔知老師係讚... 定係想話佢"百厭".. HAHA

自由時間繼續在草地上走AR 走~~

依3年學校都係12月去旅行..
好好彩地, 3年都係陽光普照..
明明轉冷, 但0個日會出奇地暖...
感謝主看顧這班小朋友~~


這是峻峻在這學校認識的一個好朋友...
好得意地, 佢地係唔同級的..
我地係搭小巴時識GA... 謝謝一架小巴令我們建立了這份友誼... 

雖然媽媽麻麻這個渡假營, 但有SIR 滑梯, 其實峻峻己經好開心HAHA

沒有留言:

張貼留言