2014年12月29日 星期一

Kumamoto Cafe@平安夜的早上

峻峻學校24 號開始放假, 所以MAMA 今日都特登請左半日假...
BABA 早上依然要番工...
MAMA 一早就諗住帶峻峻去熊本熊CAFE~~~
諗住一早去, 就算等位, 都應該唔駛等太耐嘛...
上左OPENRICE 睇倒佢開放時間係11:00AM
MAMA 真係有諗過10:30-10:45 黎排隊GA..
但最後訓晏左... AROUND 11點零到..
真係冇諗過... 原來11點係冇人排隊, 入面都係得數枱客..
唔駛等位就可以入去喇..
HAPPY

openrice link is for yr ref.
http://www.openrice.com/zh/hongkong/restaurant/%E8%A7%80%E5%A1%98-kumamoto-cafe/187416?tc=sr1

待應姐姐編左我地去坐SOFA 位..
仲有2隻熊本熊陪住TIM..

有D 公仔陪住食野都開心D AR...~~
其實... 好似MAMA 開心過峻峻HAHAHA

點野食~~
之前睇過人地COMMENT 話, 依到人頭消費係$80 位...
有個mama 投訴過佢帶住bb 去都要count 埋bb 人頭...

我其實都預左會食倒$160... 因為峻峻而家都幾大食..
但我confirm 待應係咪$80 一位, 佢話係, 不過小朋友唔計..
11點去到... 個餐牌.. 都係全部好heavy 0既野...
飯ar... 飯ar... pancake ar.... 大大份甜點咁...
峻峻好認真睇食咩, 佢而家開始對食好有主見....
會自己選擇0既, 先會食多d...
所以.. 好多時我都會比佢自己揀...

mama 本身諗住order 一個主食, 等食完之後, 再order 一個甜品...

等食期間, 可以糟質熊本熊........

依個就係峻峻0既order 喇... 好靚ar...
冇記錯, 價錢好似係$149, 包野飲/湯, 同一杯雪糕

依個飯, 雖然頭仔食細細, 但食下食下, 我地2個都爭d 食唔晒..
又可以太早食飯.. 裝唔落....
所以.. 最後我地係2母子share 一個餐0既~~~
不過味道都唔錯ar~~~

侍應姐姐話小朋友應該會鐘意食雪糕...
但我想話, 峻峻就係一個唔太鐘意食雪糕0既小朋友.. hahah
佢只會食... 綠茶味雪糕...
佢話, 綠茶味雪糕係世界上最好味0既雪糕=.=


總括黎講... 係食得開心0既...
唔駛排隊.. 可以望住一堆可愛0既熊本熊食野真係幾開心...
不過menu 選擇唔多, 同埋價錢都唔算平..
for 晚餐黎講, 會比較合理少少~~~ : )

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 都可以一試GA, HEHE.. 多D 人可以SHARE 下甜品TIM~~

      刪除
  2. 回覆
    1. 係咪一齊去, HEHE... 如果WEEKEND 要早D 去, 如果唔係排隊驚小朋友唔耐煩, HA

      刪除