2015年6月14日 星期日

退一步海闊天空



今日喺又一城咁岩係跟馬馬跳舞時間,
一班小朋友跟住馬馬跳,
跳完排隊同馬馬合照

一班小朋友排隊時,帶點混亂
原本峻峻排得好前,
但混亂嘅情況將佢擠出隊外
我嗰時望倒都覺得唔開心同嬲

但峻峻竟然一啲都冇嬲,
佢選擇行去隊尾再排過..
其實我第一刻係諗,
點解你咁傻要走去最後重新排過呢

當我走到峻峻身邊,
見倒他一臉傻氣,
只有期待和馬馬合照的樣子...

令我明白到,我地不一定要爭第一,
只是退一步海闊天空,
只是花多一點點時間
我們還是可以快樂地和馬馬合照

你令我明白到,我地遇到一啲小事,
可以不放在心裏,可以不難過,不憤氣
處之泰然,我們的可以世界更加美

1 則留言: