2015年6月18日 星期四

峻峻激死事件薄

今日我地唔講甜語,唔講傻話..
我地今日記錄下“峻峻激死事件簿“
做完功課,mama: 你執好啲顏色筆先
峻峻去執功課先...

Mama: 我叫你執左顏色筆先呀
峻峻:你覺得功課重要啲定顏色筆重要啲丫?
Mama: 你頭先話買橙汁,飲左2啖又唔飲,如果你唔飲,你以後唔好再叫我買
峻峻:好呀,我以後唔會再叫你買架喇
Baba 好嬲咁話: 大爺,我真係想叫你做大爺呀
峻峻: 快啲叫la, 我想聽你叫我做大爺呀
Baba: 我做家長義工嗰日要照顧埋其他小朋友wor
峻峻: 我唔比你照顧埋其他小朋友
Baba: 我會照顧你,另一邊都要照顧其他小朋友架
峻峻嬲
Baba攬住佢叫佢唔好嬲
峻峻:你唔駛攬住我喇,你攬其他小朋友la

2 則留言:

  1. 睇到最後一句忍唔住笑咗,估唔到佢會識咁講喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔倒佢會咁講.. HA...
      不過之後諗番, 似係BABA 講過... BABA 有時會吃醋佢愛MAMA 多D.. WKKAKA

      刪除