2015年6月24日 星期三

PEOPLE ON BOARD樂在棋中分享會

上星期..KIKI EE 話帶我同峻峻去玩AR..
佢話係一個樂在棋中0既社會企業攪0既分享會..
會介紹一D 桌上遊戲, 應該會0岩峻峻玩..
講到玩, 我同峻峻最不違餘力架喇.. HAHAH...

我地3個最早到GA...
一去到, 見倒佢地己經SET 好左有張枱, 上面有遊戲..
平時要WARM UP 0既峻峻, 見倒有野玩竟然自己衝左埋去...
好快同D 哥哥姐姐混熟AR..

依個係峻峻第一個玩0既《沿途有禮》..
係關於地鐵GA... 峻峻抽倒第一張牌, 係荃灣..
佢就即刻指住我.. 因為MAMA 係0係荃灣番工的.. HA

我覺得依個遊戲幾好, 可以幫峻峻認識多D 香港0既地鐵站名稱...
連媽咪自己都可以熟識下而家0既香港地鐵路線圖..

AR...依個遊戲.. 仲有一個好處.. 係.. 佢會教導小朋友0係地鐵裏面有咩可以做..
有咩唔可以做..
峻峻有時.. 搭電梯時, 會放隻腳0既側邊GA.. 
由遊戲裏面學習真係勝過MAMA 叫佢一百句"唔好AR"... HA

之後, 我地聽聽創作人介紹喇....

今次個分享會係0係紅磡依間GO INSIDE CAFE 攪GA..
之前都黎過依到食野... 好耐冇黎過..
D 野食好似好味左TIM AR...

連峻峻都係咁話"好味.. 好味..".. HAHA
佢好快咁食完, 好快咁又衝去玩喇...
  

0個日... 佢地介紹左依幾款遊戲~~



一食完野, 就衝去同哥哥姐姐玩依個<<港環保>>
其實佢地好多款棋都寫AGE 5,6+, OR 9+..
但哥哥呢就抽倒部份0既牌, 用左簡單方法同佢玩..
咁就可以由細玩到大喇...

《港·環保》是一款以香港生活題材為背景的德式桌上遊戲。玩家在遊 戲中需要把廢物牌收集分類,放於各個廢物回收箱:同時要運用功能牌把廢物牌 轉為能量水晶,以獲得分數。最後得分最多者為勝。透過遊戲,玩家可以學習廢 物分類、回收廢物、循環再造,轉廢為能等知識。富教育意義且有助改善生活習 慣。 


依個"港環保".. 我知峻峻一定好鐘意..
因為有咁多款0既環保箱.. 峻峻之前學校有個主題就係講環保, 認識環保箱..
每一次0係街到見倒D 回收箱, 佢都係非常興奮...=.=

依副棋又係可以寓學習於娛樂TIM AR...

好快, 哥哥又教佢玩令一個遊戲... <<小財俊>>
一睇個名, 我覺得好似0岩我地大人玩D, 因為大人都要用大智慧去成為小財俊架喇.. HA
但其實裏面, 係要教小朋友學儲錢, 因為我地唔儲錢就買唔倒我地想買0既野喇..

《小財俊大智慧》是 AXA 安盛與樂在棋中合作設計出的桌上遊戲。玩家 棋子首先到達遊戲圖板第 50 格終點「實踐目標」就能勝出。遊戲宗旨是希望孩 子透過遊戲學懂儲蓄、正確消費及基本的財富管理概念,同時培養他們的公民意 識及與人分享等正面價值。 

最後一個遊戲喇, 依個遊戲叫"張保仔傳說"..
《張保仔傳說》由黃頌行先生親自設計。在遊戲中玩家需要分別扮演漁 民、海盜、清兵和葡萄牙人,爭奪張保仔寶藏圖。玩家需要利用風向牌和功能牌, 使自己快速前進的同時阻礙其他玩家。最快圍繞長洲地圖航行一圈,並沖過第二 十四點為勝。遊戲除了充滿娛樂性,還能讓玩家對張保仔的歷史以及長洲的風俗 文化有所認識。


我問峻峻, 你玩左幾個遊戲, 你最鐘意係邊個呢?
我一心以為佢會話"講環保"架.. 點知原來.. 佢揀"張保仔傳說"
其實MAMA 0個時仲未清楚有咩咁好玩, 只見佢地轉黎轉去..
我仲心諗峻峻係咪真係識玩...

 今日峻峻識左2個好朋友AR, 多謝你地陪峻峻, 玩左一整個晚上..
依個分享會由7:30PM 開始, 玩到差唔多十點..
走0個時, 峻峻問: 點解要咁快走AR???!!

真係快樂不知時日過......................


其實, 我地平時都好鐘意玩桌上遊戲GA..
因為.. 峻峻玩遊戲0個時係最認真... 學野都快好多GA..
同埋.. 平日都唔會點出街, 一家人0係屋企最好0既親子娛樂就係圍埋一齊玩遊戲..
真係可以促進倒大家0既關係GA..

依幾日白生就沉迷左"張保仔傳說"喇...點解話佢沉迷呢.. 
因為佢日又玩, 夜又玩.., 起身又玩, 訓覺前又玩...
去婆婆到又玩, 去麻麻到又玩... 
每次都要帶埋去, 同其他人一齊玩....

其實上次玩左幾款樂在棋中0既桌上遊戲.. 
佢話最鐘意係依款"張保仔", 而家玩到連爸爸都話幾好玩WOR..
因為"張保仔"裏面, 有東南西北風, 有炮擊, 有平安包, 又有白海豚..
真係好0岩小朋友玩, 又可以親子, 
又可以遠離電子產品, 仲可以訓練一下個腦TIM..

峻峻有一個缺點.. 就係"不服輸"..輸左會喊, 會唔認輸..
所以.. 我都想同佢玩多D, 令佢明白遊戲裏面總有輸贏..
經過幾日幾夜0既培訓之後, 我問佢.. 輸左要點AR??
峻峻2隻手指掂住臉話: 要笑住話再黎過 : )


 佢地D 遊戲真係幾好玩同教育意義, 又唔太貴.. 
大家都可以上佢地FB 都睇下AR...

PEOPLE ON BOARD
https://www.facebook.com/pobhk?fref=ts






沒有留言:

張貼留言