2015年6月22日 星期一

熊本熊@THE ONE

[E依篇BLOG 係之前GA, 之前打左唔記得發佈.....=.=]

自從UNCLE J 送左部熊本熊四驅車比峻峻後, 我地開始對熊本熊熟識..
峻峻都好鐘意..

今日TST 食過晚飯, 特別黎到THE ONE 搵熊本熊的...

 見倒鐘意0既野, 峻峻會好自覺地走去影...

而且係, 影一張都唔夠, 要你影幾張..
佢話要幫手耕田...

每個位都要企一企, 然後催我影..
好彩今日人唔多, 冇人同你爭...

見影得未夠, 我地上埋2樓影LA~~
好大個BACKGROUND, 好靚AR

依2間房都好靚AR...

放隻手比熊本熊食先~~

我問峻峻, 點解熊本熊高過你, 佢話, 因為熊本熊食得多蕃茄..

白生要影晒每一個報置...
不過講真, THE ONE 0既怖置真係幾靚..

勁得意呢...

我地都想同熊本熊拖GIVE 去旅行AR...

最後.. 連條橋都唔放過.....
影晒LU, 真係幾靚AR... 雖然只係地下同2樓..
但D 熊本熊真係做得好得意

沒有留言:

張貼留言