2015年6月23日 星期二

觀課日


前2星期.. 學校觀課日...
家長可以到學校, 睇下小朋友點上堂...
同陪佢地一齊上下堂...

好記得... 這是分組時間...
峻峻那組做勞作...
其實.. 佢地番左幾年, 對學校, 對自己0既課堂運作一定比我地家長熟...
0個一份勞作.. 係用舊棉, 印落D水彩顏色到...
然後再印落自己張畫...

我見峻峻, 印黎印去都係橙色... 
我話不如你印下其他色LA..
峻峻話: 每個人只可以用一隻色架咋..

過左陣, 聽倒另一個MAMA 同自己0既小朋友有相同0既對話.. WKAKKA

父母.. 總是忍不過眼望著小朋友論論盡盡..
父母.. 總是忍不著要幫小朋友加一點創作......



離開小朋友之後, 
有個主任同我地分享一D 育兒心得..
其實事隔2星期, 我大部份都忘了...
但.. 有些說話, 說中了, 所以心刻...

主任說, 其實我地做父母, 最難0既, 但最要做0既就係忍手...放手...
因為.. 我地每幫小朋友一次, 就等於小朋友少了一次練習/學習0既機會...
主任話, 好似食飯咁... 
我地應該由得佢地自己慢慢食, 寧願佢地跌到周圍都係..
慢慢給佢地鼓勵... 例如:"今次食得好好WOR, 一粒飯都冇跌"..
咁樣, 小朋友就會記得.. 然後下次就算佢跌左飯..
都會想盡辦法收埋粒飯...


係.......... 我同BABA 都曾經因為貪快, 峻峻講一句"做唔倒".. 
就好多野都幫佢做... 
例如.. 除衫, ... 扣鈕... 解鈕....

原來我地特別0既照顧, 唔等於我地對佢0既愛或保護..
反而換成峻峻對我地0既依賴.. 同一齊否定左自己0既能力...

我要學習放手.. 要學習做一個稱職0既MAMA.. 
我要學習在你的能力範圍內給你鼓勵, 陪你去做一D 曾經你都以為自己做唔倒0既事情..
我要學習放手... 讓你在自己0既小手下, 在任何事情都比BABAMAMA 幫助下發揮得更好..

我想說..
峻峻己經學識扣鈕... 解鈕...
我還記得... 他解了一粒佢認為最難解0既鈕之後..
開心的說:"MAMA.. 我解倒喇"...












沒有留言:

張貼留言