2015年8月6日 星期四

馬來西亞+新加坡暑假之旅2015-DAY1&DAY2

等左成年.. 終於到我地一年一度暑假之旅喇...
上年去左韓國, 今年峻峻話要去新加坡..
之前, 0係自由行同跟團之間諗左好耐..
朋友話買平機票去新加坡, 自己搭車.. 其實都好抵..
但我地最後.. 都係決定... 跟團..
事關我同BABA 都不善PLANNING, 工作己經好夠累, 放假真係唔想再諗野.. 
只係想好好ENJOY 一個旅行..
再加上帶住峻峻.. 都係跟團好, 去到邊都有車坐, 唔駛怕蕩失路... HA

我地第一日要6:20AM 去到機場.... 零晨4點幾就要起身喇~~~

我地揀左個馬來西亞+新加坡0既團..
第一日, 我地就到達吉隆坡機場...
一落機第一個行程就係去睇依個粉紅色水上清真寺...
WOW... 真係爆熱AR...

都係帶番副太陽眼鏡先~~~

之後就去左個XX商場.. UM.. 裏面D 野都幾似HK 的..
冇咩特別野行, 冇咩特別野買...

之後導遊同我地講.. 依間BOOZA 0既雪糕店, 會同你玩一輪先會比雪糕你GA..

所以.. 我地就比左錢, 比人玩一輪, 就有杯雪糕...
個店員拎住杯雪糕0係峻峻頭上轉AR轉下... 
望住佢地賣雪糕真係幾開心, 每個客人食杯雪糕前都可以開心咁笑下..
睇下峻峻未食, 己經咁開心就知道喇....

之後去左亞羅美食街...

試左地道海南雞飯, 峻峻食晒一整碟...
我地仲有叫左冬陰功湯GA, 但係........... 好咸....

之前聽人講, 依條街好多野食, 
不過我可能我地攰, 我地又覺得D 野唔太0岩野..

番酒店途中... 導遊介紹依個雙子塔, 就叫我地落車影下相.... HA
總括黎講.. 第一日0既行程係有D 無聊0既.. HA

到左DAY2, 一起身.. 我地依然係影影影..
跟團其中一個缺點係你唔需要PLAN, 唔需要搵, 
好多時你會唔記得自己去過邊..
有時0係架旅遊巴訓訓下, 導遊就會叫大家落車影相喇HAHA

不過, 離開香港, 去到第2個地方, 就會覺得放鬆... 
總覺得異地0既風景特別靚~~~

依個後面係小鐘樓, 聽說話係跟住英國個鐘樓而起的~~~

這個後面好似係斑點狗俱樂部..
UM.. 唔太記得喇... 好似話以前D 人好睇唔起華人GA..
反而D 外國人可以帶斑點狗入去...
所以.. 依到之後比人叫做斑點狗俱樂部

不過跟團都幾好, 係可以去好多偏遠0既地方~~

影下相, 唔駛煩, 又上番車, HEHEH

好好彩, 頭2日0係馬來西亞都冇落雨, 好好天AR~~~


6 則留言: