2015年8月11日 星期二

馬來西亞+新加坡暑假之旅2015- DAY3[ANGRYBIRD主題樂園+LEGOLAND]

終於到左第3日喇.... 峻峻今日最開心, 
因為今日唔再係周圍觀光, 而係... 全日玩AR..!!!!
仲要第一站就係去ANGRYBIRD 主題樂園AR..
平時佢都有玩ANGRYBIRD D GAME 架..
今次開心到佢傻AR...

話就話ANGRYBIRD 主題樂園, 
其實只係0係商場裏面..
UM.. 就好似HK 0既PLAYHOUSE 咁.. 不過就ANGRYBIRD 主題LA~~
所以.. 會更加開心的...

其實之前見倒其他團係跟去HELLO KITTY LAND 架..
即係白MAMA 0既至愛..
峻峻都有講過可以去HELLO KITTY GA... 因為佢有LEGOLAND 就夠...

但MAMA.. 都係想見倒你開心多D..
見倒你當時2眼發光樣, 我就知... 我冇揀錯....

依個好得意, 真係好似模仿ANGRYBIRD 打機0既畫面咁..
不過依個GAME 只係十歲以上先可以玩..
所以... BABA 試玩~~~

裏面D 報置都好靚GA...
如果HK 都有個就好喇~~~

成個池都係依D 一舊舊, 軟綿綿...

依個迷你版, 峻峻就可以試玩~~

真係好似變左ANGRYBIRD 咁呢..

仲有車場~~~ 不過峻峻唔太識CONTROL~

好玩~~

依架單車, MAMA 曾幾何時都有諗過買, 但最後冇, 依到可以試玩HA

仲有好多彈床~~

右邊0個個好正, 有3個, 分AGE 0既, 大D 玩0個D, 真係彈D....


打機峻峻成日都會峻, 親身彈, 原來難好多GA~~~

好鐘意依到D BACKGROUND~

導遊話依到一個鐘都可以會太多, 但因為知道我地有小朋友要影相, 
所以比2個鐘我地玩..
但我想講, 峻峻2個鐘係唔夠玩0既....

玩完ANGRYBIRD , 又去玩喇~~~

好開心AR, 峻峻同MAMA 都好期待0既LEGOLAND AR...

去新加坡都係為左依個樂園~~~

不過好唔好彩, 我地一入場就落雨..
好彩依個GAME 有瓦遮頭...
所以我地第一個就玩賽車~

依個好似FOR 6歲以下0既... 
好勝峻呢, 見人地撞車, 就即刻DULL 前, 
然後仲好自豪咁話"YES"..
最後第一名, 又懶得戚喇...

我真心覺得LEGO 真係好偉大0既發明~~

依個疑似跳樓機0既機動遊戲呢, 係要不條拉條"SING", 
然後去到最高, 放手... 就會跌番落黎...
所以... 如果小朋友玩, 一定要配一個大人..
然後, 每個小朋友行出黎都話好好玩..
每個大人出黎都話好攰... HAHAH



依個騎木馬, 我覺得都幾好玩, 
小朋友自己坐一個馬到, 圍住好大個花園慢慢咁遊一圈... 正~~

好記得, 我帶左峻峻入去LA, 職員就叫我出面閘口等... 
其實我好驚峻峻唔識同人英文溝通GA..
咁佢玩完一圈後, 依個GAME 係冇人排隊GA... 
離遠見倒, 個職員哥哥唔知同佢講咩, 佢又出發玩多圈LU..

正當我好驚佢唔知點同人溝通時候, 
峻峻出到黎好開心咁講話哥哥問佢NAME, 我答佢ALVIN AR~~~

我地屋企其實係用廣東話溝通GA..
一直都少用英文, 亦知峻峻英文唔太好..
今次去旅行, 比佢有機會自己同外國人溝通一下, 
就算只係一句半句, 我覺得對峻峻都係一個幾大0既幫助~~~

依個轉轉轉, MAMA 出面望己經覺得暈...

所以派左BABA 入去....

之後, 峻峻玩另一個遊戲喇....

峻峻人生第一次0既過山車... 奉獻左比LEGOLAND HAHA~~
AROUND 104 高0既峻峻, 岩岩夠高入倒去玩..
而己戒機動遊戲0既MAMA.. 只係外面等...
佢地入左去大半個鐘都未出番黎0既時候, 
我真係開始後悔比BABA 帶左峻峻入去LOR~~~

出到黎, BABA 都話驚..
峻峻話..... 好好玩=.=

LEGO 消防局~~

係時候要玩番 D MAMA 都可以玩0既遊戲喇....

就係... 救火.. HAHAH


其實都係要2個大人先夠力玩0既... 
UP & DOWN 咁... 駛架車去火場...

然後一個去救火... 一個就開水..
睇下我地幾咁落力...


最後我地都係第一名0既, HAHAHA

快樂0既時光真係特別快GA.. 話咁快又到集合時間喇....

玩完之後, 我幾鐘意LEGOLAND, 
美中不足係當日中間好大雨, 我地避雨都避左一段時間..
但依到勝力人唔算多, 又夠大..
好多野都唔駛點排隊就可以玩..
同埋有好多野都0岩峻峻玩~~
希望有機會可以再黎AR~~~







4 則留言:

  1. 我都好想去legoland玩呀,不過應該要等燒腩仔大個D先去到啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係AR, 大少少, 高少少, 又多D 野玩AR~~~去住其他地方先, HEHEH

      刪除
  2. 唔好話小朋友鍾意, 大人我都好想玩下呀

    回覆刪除