2015年8月18日 星期二

馬來西亞+新加坡暑假之旅2015 - DAY5

終於打到2015暑假之旅最後一日喇..
原來打BLOG 打到旅行最後一日, 依然都會有少少唔捨得GA.. HA
 
今日, 一起身, 我地就去新加坡0既地標影相..
其實, 我都好期待架, 因為由細至大, 睇圖片就睇得..
今次親身去睇依條魚尾獅, 感覺好特別..
 
 
睇, 峻峻話要飲晒魚尾獅噴出黎0既水AR~~~
 
峻峻飲左好多次, WKAKAK
 
讀萬卷書不如行萬里路..
親身0既體驗, 親眼0既看, 真係比睇書睇圖片來得更實在..
但去旅行要錢的AHAHA..
MAMA好希望.. 每一次可以帶你去一個地方, 讓你好好的見識一下~~
 
 
 
 
 
這是賭場~~~  

之後, 我地去最後一個景點喇...

依個都係MAMA好期的... Garden by the Bay
導遊話依個係新加坡0既新旅遊點...

一入到去感覺好舒服... 好似阿凡達0既地方咁...
依到裏面0既都係人造樹..
夜晚黎, 應該都好靚GA~

空氣好清新, 好舒服...

如果香港都有依D 地方就好喇...

不過依到落雨就唔開放架喇..
我地本身一朝早黎0既, 但落毛毛雨, 都唔開,
好好彩, 食完飯番黎重開...

我地仲上埋去, 個景更加靚AR...
 
對於高, 峻峻一D 都唔怕, 越高開心....

 
好多人都話新加坡冇野玩..
對於首次新加坡0既我地感覺都好唔錯ar..
除左物價高之外..
我覺得新加坡環境好舒服, 乾淨..
對於帶小朋友去旅行0既家庭黎講, 都係一個唔錯0既選擇...
起碼.. 環球影城, legoland, agrybird 都大大足夠峻峻今年0既旅行願望喇...
 
總括黎講, 2015 0既暑假之旅, 我地都係十分開心..

 
我好希望每一個去旅行去玩0既人, 都係開開心心咁去, 開開心心咁番黎~~~!!
 
 

2 則留言:

  1. 我同你諗一樣,都希望可以年年帶Anki去旅行見識見識,睇完你今篇,我都想去玩。等Anki大啲,希望我都帶到佢去旅行啦!怕到時咩都要錢學野。而家要慳啲使先!

    回覆刪除
  2. 我覺得去邊都無問題,最緊要一家人開心:)
    峻峻好幸福呀:)

    回覆刪除